21 Şubat 2012 Salı

Yemek Tarifleri Defterim


Eskimiş ve arasına sıkıştırılmış yüzlerce minik tarif notları sebebiyle artık defterlikten çıkıp dosyamsı bir hale gelmiş yemek tarifleri defterimi emekliye ayırarak mevcut tarifleri temize geçirmek üzere kendime yeni bir defter hazırladım;


Bunun için aşağıdaki büyük boy ajandayı kullandım. Seneler önce promosyon olarak verilmişti. Onu önce beyaza boyadım, üzerini pötikare peçete ile dekupaj yaparak kapladım, üzerine yazı yazarak çay tabağı altlıklarını da tutkalla yapıştırıp tamamını vernikledim. Dantel, kurdele ve kızımın ahşap oyuncak kaşığı ile süsledim. (Kızımın oyuncakları olmasa ne yapardım ben?:)))





Sevgilerimle..

37 yorum:

  1. inanılmaz güzel harika bir tasarım olmuş fikrinize sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. bayıldım gerçekten harika olmuş güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  3. Nasıl cici bir tasarım olmuş,ellerinize ve fikrinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. harika bir çalışma olmuş yine..zevkle sizi takipteyim..sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş iyi günlerde kullanın sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. bayıldım çok güzel olmuş,özellikle tahta kaşık :) ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş, güle güle kullanın. Benim defter kıskanacak.

    YanıtlaSil
  8. kaşıklı bir model hepsiburda da 10 tldi. el emeğinin değeri ise paha biçilmez:) çok hoş olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş, dekupajı öğrenesim geldi sayenizde :)

    YanıtlaSil
  10. renkler ve işçilik harika... ellerinize sağlık... bayıldım. :)

    YanıtlaSil
  11. Çok tatlı olmuş, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. Hep bu tarz bir defterim olsun istemişimdir.Yine harika bir tasarım, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  13. nefis, harika bir çalışma olmuş, bayıldım!

    YanıtlaSil
  14. çok zevklisiniz. Bayıldım:)))

    YanıtlaSil
  15. Çok hoş olmuş,kaşık detayı harika olmuş:)) ekoseyi zaten severim. inekli çaydanlığına bayıldım bu arada:))) emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  16. Ne diyordu Bülent ERsoy?

    Hah tamam buldum

    Fevkeladenin fevkinde olmuş. :))

    Çok güzel, çok zevklice yapılmış, ellerine, emeğine sağlık. :)

    Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  17. Çok beğendim,okumasam,peçete olduğunu anlamayacaktım ;))) Ellerinize sağlık..SEVGİLER!

    YanıtlaSil
  18. llahım ne kadar güzel fikirler üretiyorsunuz.hayranınızım:)

    YanıtlaSil
  19. inanılmaz güzel olmuş.zevkli kızım sen ne harika bir insansın ellerine sağlık.sağlıklı yemekler nasip olsun

    YanıtlaSil
  20. Harika olmuş ellernze sağlık gerckten çok beğndm bnde ypmayı düşnyrm izninzle =)

    YanıtlaSil
  21. çok çok çok güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  22. harika,süper,bayıldım.Elinize sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  23. çok şirin bir tarif defteri olmuş, harika:)))

    YanıtlaSil
  24. Bayıldım pötikareli renklerinize, ortaya çıkardığınız işe. Çok güzel olmuş. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  25. Tek kelimeyle BAYILDIIIIIIIM :)

    YanıtlaSil
  26. çok beğendim harika olmuşşşş:)

    YanıtlaSil
  27. Sen kızının kaşığını almışsın ama bu defter de anneden kızına kalacak en değeri şeylerden biri:)
    Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım. Yaratıcılık bu işte...

    YanıtlaSil
  28. çok güzel,çok sevimli olmuş.elinize sağlık.hele o kaşık çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  29. bu da cok neseli olmus........
    ellerine saglik

    YanıtlaSil
  30. harika bir defter olmuş ellerine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  31. HARIKAA bayıldımmm bende ıstıyorum ama kasıklı falan degılde sevgılıyew verılcek bı sekıldee

    YanıtlaSil
  32. çok güzel olmuş,harika emeğinize sağlık..sıkı bir takipçiniz olacağım belliki:)

    YanıtlaSil
  33. link partiden ulaştım blogunuza... ne iyi etmiş de katılmışsınız... keyifle takipteyim... sevgiler

    YanıtlaSil
  34. Çok şirin olmuş elinize sağlık=)

    YanıtlaSil