3 Ağustos 2016 Çarşamba

Yazlık Tığ İşi Bluz


Merhabalar,

Her yaz hem kendime hem de kızıma bir kaç tığ işi yazlık bluz örüyorum. Geleneğimi bu yaz da bozmadım:) Kızımın bluzu bitti; 



Özellikle tatil yöresi için çok uygun bir bluz modeli bence. 
Alize Aura ile ördüm. Ön ve arkada yer alan kare barçaları ördükten sonra yanları örerek kareleri birleştirdim. Sonra omuzları ekledim. Bu aralar, evde kalan ipleri değerlendirme modundayım. Bu bluz da iyi bir yöntem oldu bu amaç için:)



Kendi bluzumu da başladım bu arada. O da aynı model olacak, renkleri ve ebatları değişecek sadece. Kızım bluzunu çok sevdi yalnız bir şartı var " Aynı anda giyip pişti olmayalım ikiz gibi" diyor:)




Sevgilerimle,
 

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. Eminim kızınıza da çok yakisacaktir. ;) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, benden de kocaman sevgiler:)

      Sil