6 Haziran 2016 Pazartesi

Tığ İşi Çiçekli Bluz

Merhabalar,
Geçen yıl yaz tatilinde başlayıp, araya giren değişik , parça / pinçik işler nedeniyle yaz sonunda ancak bitirebildiğim tığ işi çiçekli bluzumu takdim edeyim. Havalar iyice ısındı nihayet yaz geldi, geçen sene pek giyme fırsatım olmamıştı, umarım bu yaz bol bol giyeriz. (Giyeriz diyorum, çünkü artık kızım yavaş yavaş benim gardrobumu ele geçirmeye başladı :)))   


Fotoda görüldüğü gibi önce çiçekleri ördüm. Yaklaşık 160 adet çiçekten oluşuyor. İp olarak alize diva kullandım.


Çiçekleri ördükten sonra, reglan kollu bir bluzumdan kalıp çıkardım ve o kalıp çerçevesinde, köpük üzerine çiçekleri iğneleyerek yeşil trabzanlar ile birleştirdim:



Yaz ruhuna uygun, cıvıl cıvıl, neşeli bir bluz oldu kanaatimce:)







Sevgilerimle,
 

11 yorum:

  1. ellerıne saglık bıraz zor gıbı ama sonuc mukemmmellll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, zor değil ama biraz vakit alıyor:)

      Sil
  2. harika olmuş.. elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
  3. ama enfes bir şey olmuş bu. fotoğraflar da harika. sizi özlemişiz 10marifet'te :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de özlemişim sizleri :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim, ben de özlemişim sizleri :)

      Sil
  4. Çok beğendim ören ellerinize maşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Bu yaz bu emeğinizin keyfini güle güle çıkarmanız dileğiyle...

    YanıtlaSil