17 Kasım 2015 Salı

Etamin İşlemeli Raf Örtüleri

Günaydın;
Dolap içi raf örtüleri, her ne kadar temizliği ve ütüsü ekstra bir ev işi yükü getirse de genel olarak vazgeçilmez ev aksesuarlarımızdandır. Dolaplarımızın içini hem güzelleştirir hem de düzenli ve bakımlı görünmelerini sağlar. Hele işlemeli, cicili bicili, süslü püslü olursa tadından yenmez:))
  
Aşağıdaki raf örtüsünü portmantomuz  için hazırladım. Özellikle bolca canlı renkler içerdiği için, dolap açıldığında çok hoş bir görüntü arz ediyor.  


Bu cici raf örtüsü de kızımın gardrobuna ait. Püsküllerden vazgeçemediğim gibi, tığ işi minik topları da çok seviyorum ben, her fırsatta kullanıyorum. 


Sevgilerimle,
 

20 yorum:

  1. harika olmuş bayıldım,izniniz olursa aynından kendime yapmak istiyorum ba-yıl-dım! ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Ne hoş, ne orjinal bir fikir, portmanto için olana bayıldım, elinize sağlık, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. harikalar.. püsküllere bayıldım..

    YanıtlaSil
  4. Özellikle 1. ye bayıldım ellerinize sağlık
    denemek isterim =)

    YanıtlaSil
  5. iyi günlerde kulanın çok güzeller

    YanıtlaSil
  6. ellerıne saglık harıka görünüyor bende mutfagıma boyle bır terek yapmayı dusunuyorum tabı kanavıcelerle susleyerek

    YanıtlaSil
  7. çok hoş çok tatlı olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Elinize sağlık. Ne güzeldi bu etamin örtüler. Neyseki hazır ürünlerden eski el emeği ürünlere dönüyoruz artık. Çok guzel olmuş.

    YanıtlaSil
  9. Yaaaa ben bu yazıyı nasıl atlamışııımmm? Hiç görmemişim galiba. Ne güzel şeyler bunlar böyle? Eski gardırobumda ben de raf örtüsü kullanırdım. Gerçi o dolap çok kullanışsızdı ve üst taraflarına birer ikişer raf daha kestirmiştik. Marangoz da sağ olsun elindeki sunta, tahta ne varsa kesip raf diye eşime satmış. Ben de aman raf raftır diye hır çıkarmadım, çünkü eşim o kötü rafları marangoza geri götürmez, yeni dolap alır gelir, öyle bir adamdır. Neyse o rafların kötü yüzeyi için örtü gerekiyordu çünkü yüzeyi pürüzlüydü. Ama yeni evimde çok sayıda ve pürüzsüz raflarım var. Örtü bile üstünde durmadı kaygan olduğu için. Ben de çekip aldım örtü falan yok şimdi. Pek de kullanışlı oldu :) Ama sizin raf örtüleri gibi güzel ve çarpıcı değiller elbette. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nurten hanım:)

      Sil