16 Eylül 2015 Çarşamba

İşlemeli Keçe Sepet ve Yapılışı

Günaydın arkadaşlar,
Blogda epeydir keçe çalışması paylaşmadığımı fark ettim. Geçen sene, kendime el işi / yün sepeti olarak hazırladığım sepeti takdim ederek bu açığı biraz kapatayım bu gün:)


Kalın keçe tabakaları kullanarak aşağıdaki gibi şeritler kesip sepetin tabanını oluşturdum önce. Sonra aynı kalınlıkta şeritlerle sepet örgüsü şeklinde kenarlarını sardım ve sepetin ağız kısmında el dikişi ile parçaları birleştirdim. Şeritlerin enleri ve uzunlukları, yapılacak sepetin büyüklüğüne göre ayarlanabilir. Benim sepet bir hayli büyük oldu. Malum, elde bekleyen iş çok:)) 



İşlemeleri yeşil keçe üzerinde çalıştıktan sonra tek parça halinde sepete diktim;












Sevgilerimle,
 

23 yorum:

  1. Uzun zamandır bu kadar güzel keçe çanta görmemiştim, nefis olmuş, güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Esen hanım.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. Çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık. Nasipse ben de bayramdan sonra keçe kursuna başlıyorum. Bu modeli de hafızama çizdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nurten hanım, kolay gelsin size:)

      Sil
  3. harika olmuş çok güzel tasarlamışsınız çok güzel işlenmiş hayran kaldım ellerinize sağlık sevgiler....))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, benden de sevgiler:)

      Sil
  4. ÇOK ÇOK ŞAHANE CİCİ OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK...GÜLEREK KULLANIN :)CANIM

    YanıtlaSil
  5. Süslemede kullandığınız çiçekler, yapraklar, tüm o işlemeler ne kadar da zarif olmuş. Ellerinize sağlık. Sepet modeli anlatımı için de ayrıca teşekkürler, tüm hobicilere böyle büyük sepetlerden lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben teşekkür ederim, çok kullanışlı bir sepet oldu gerçekten, dağınıklığı kaldırıyor:)

      Sil
  6. Çok hoşşş ama çok sabır yaa. ilmek ilmek. tebrikler ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık canim cokgüzelolmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Çok teşekkürler Gamze hanım:)

      Sil
  8. Ne diyeyim muhteşem olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. Çok beğendim ben bu sepeti, elinize sağlık!

    YanıtlaSil