6 Ağustos 2015 Perşembe

Yoyo Süslemeli Kırlent ve Yoyo Yapılışı

Günaydın arkadaşlar;

Artan, küçük parçalar halinde kalmış kumaşları değerlendirmede kırkyama kadar yoyo yapımı da kullanılıyor. İtiraf edeyim, bana göre yoyo çalışması daha kolay, bu yüzden artan kumaşlara genellikle "bundan kaç daire çıkar acaba? gözüyle bakıyorum:)

Yoyolardan daha önce kızıma birkaç yelek yapmıştım. (Burada ve burada paylaşmıştım.) Bu kez kırlent süslemede kullandım;



Yoyoların üzerine birer tığ işi çiçek ve inci ekledim;


Bildiğiniz gibi, kumaş yoyolar hazırlamak gayet basit. Yapmak istediğiniz yoyo büyüklüğüne göre kumaşınızdan istediğiniz ebatta daireler kesiyorsunuz, sonra daire kenarından yarım cm. içe kıvırıp büzdürüyorsunuz. Ben bu modeldeki yoyolar için çapı 16 cm. olan daireler kullandım. Yoyonun ortasına düğme, boncuk, tığ işi, çiçek, keçe vs. dikerek süslemek mümkün. Ben denemedim henüz ama yoyo yapımı için üretilmiş hazır aparatlar da kullanılıyor. 






 Sevgilerimle,
 

14 yorum:

  1. Çok güzel olmuş Füsuncum ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Tülin hanımcığım:)

      Sil
  2. Çok şık ve sevimli bir yastık olmuş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Aparatla yaptığınızı düşünmüştüm, hobi markette 22 tlydi o alet ve bana çok pahalı gelmişti almamıştım, iyi ki de almamışım, sayende öğrenmiş oldum kolay yolunu. Çok güzel olmuş, gerçekten çok beğendim, mutlulukla kullanın, kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Bence de aparata hiç gerek yok aslında.

      Sil
  4. eline sağlık
    koltuk ile de çok uyumlu bir kırlent olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Nilgüncüm, evet uyumlu oldu gerçekten:)

      Sil
  5. Perfeito,parabéns.Valéria.

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşım yoyo yapmak kolay olabilir ama senin çok güzel ve zarif bir gözün var. Çok güzel birleştiriyorsun. Ben o kadar kreatif düşünemiyorum. Mesela bu yastıklarda uygun renklerde çarpı işi ile karelemek de çok şık düşmüş. Tebrik ediyorum. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nurten hanım, sizin güzel görüşünüz:) sevgilerimle.

      Sil