28 Ağustos 2015 Cuma

Minyatür Bahçe

Günaydın;
Minyatür çalışmalarını yapmak da yapılanları izlemek de çok keyifli oluyor. Fırsat buldukça, elverişli minik objeler temin ettikçe yapmaya çalışıyorum ben de. İşte minyatür bahçemiz karşınızda;




Bahçe deseni etamin işlemece, çimler sakallı iple örmece, MDF pano ahşap boyamaca, minyatür objeler hazır almaca:))



Renk uyumu nedeniyle mutfağa yerleştirdim bu minik bahçeyi. Balkon için daha büyük bir bahçe minyatür çalışmam var, o da daha sonra görücüye çıkacak:)

Panomuz yerini sevmiş mi bakalım, mutfaktan bol renkli bir köşe;


Sevgilerimle,
 

9 yorum:

  1. Harika olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık, yine değişik ve hoş bir çalışma:)

    YanıtlaSil
  3. Minyatüre gönül vermiş biri olarak bu tür çalışmalarla karşılaşınca çok heyecanlanıyorum. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş ve yerini bulmuş. Balkon için yaptığınızı sabırsızlıkla bekliyoruom:)) Sevgiyle ve keyifle kalın:)

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık bayıldım...minyatürleri nerden bulabiliriz acaba ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, ahşap boyama materyalleri satan hobi marketlerde bulunuyor, internetten de sipariş verebiliyorsunuz.

      Sil
  5. Ellerine sağlık canim cok güzelolmus bu sicakta uğraşıyosun ya bravo Tebrikler

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş! Malzemeler de kolay temin edilebilir cinsten, daha ne olsun? :)

    YanıtlaSil
  7. Güüünnnaaayyyddıın şahane olmuş ellerine sağlık..

    begonya35

    YanıtlaSil