24 Haziran 2015 Çarşamba

Minyatür Bahçemiz

  


Şimdi böyle bir bahçede oturup güneşin tadını çıkarmak vardı. Ama güneş "oh be nihayet yaz geldi" dedirtecek kadar kendini gösteremedi henüz. Hafta başında yaz okuluna başladı bizim minikler. İri terekli güneş koruyucu şapkalar, şortlar, spor ayakkabılar yerine yağmurluk, bot, şemsiye eşliğinde gidiyorlar üç gündür. Sabah pencereden servise uğurlarken epey güldük hallerine, nasıl bahçe sporu yapacaklar bu vaziyette diye:) Neyse eninde sonunda yaz gelecek inşallah. Bu sefer de "off bunaldık bu sıcaklardan" deriz artık:))   



Sergide yer alan minyatür çalışmalarımdan birisi idi bu pano. Ayıptır söylemesi çok talibi oldu ama kimselere vermeye kıyamadım, astım balkonuma:)


Bol güneşli güzel günler dilerim hepinize,
Sevgilerimle,
 

14 yorum:

  1. Havaların böyle gitmesinden kendi adıma çok memnunum, sıcağa pek gelemiyorum:-/

    Çok güzel olmuş panonuz, ben olsam ben de veremezdim kimseye:)
    O küçücük bankları, minyatür eşyaları kendiniz mi yapıyorsunuz yoksa bir yerden mi alıyorsunuz?
    Bilgi verebilirseniz memnun olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok sıcak olmasından iyi gerçekten ama azcık da güneş olsa fena olmazdı:)) Çok teşekkürler Beyza hanım. Minik minyatür ahşap objeleri Şık Düğme / Ankara mağazasından almıştım.

      Sil
  2. hiç başkasına verilir mi böyle bir emek :) elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Merve hanım:)

      Sil
  3. Bencede çok güzel olmuş.burda hava cok sıcak deniz sezonu açıldı.ellerine sağlık canim bayildimmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şanslısınız:)) Çok teşekkürler Gamze hanım:)

      Sil
  4. Nasıl güzel olmuş, elelrine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  5. Füsun'cum pano çok güzel olmuş ellerine sağlık... biz de buralar da yanıyoruz vallahi klimalar bile fayda etmiyor artık... ayrıca face de gördüm, oğlun mezun olmuş Allah üniversite mezuniyetini de görmeyi nasip etsin inşallah... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Öznurcum:) Cümlemizin çocukları için güzel dileklerine katılıyorum:)

      Sil
  6. eminim balkona çok yakışmıştır. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakıştı gerçekten:) çok teşekkürler:)

      Sil
  7. Bir süredir dolaşamamıştım. minyatürlerinize bayıldım ellerinize sağlık muhteşem olmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hatice hanım:)

      Sil