7 Nisan 2015 Salı

Boncuk İşlemeli Pano

Günaydın arkadaşlar,
Bu panoyu başlayalı bir hayli zaman olmuştu. Araya irili ufaklı pek çok iş girince tamamlanması biraz uzun sürdü ve nihayet bitirdim ve sizlerle paylaşıyorum;
 


Goblen işlenmek üzere satılan bu deseni goblen iplikleri yerine kesme kum boncuk ile işledim;
 


Zeminin de boncukla işlenmesi mümkün ama sadece deseni işleyince daha bir göz alıcı oluyor kanımca, hem de zaman ve emek tasarrufu sağlanmış oluyor:)))


İşlenme sürecine ilişkin bir detay;




Sevgilerimle...
 

29 yorum:

  1. Günaydın arkadaşım ellerine sağlık gerçekten çok güzel olmuş ben de boncuklarını aldığım halde 1 yıldır başlayamadığım panom var bu panonun güzelliğini görünce elimdeki işleri bitirip başlayayım diyorum ..
    begonya 35.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Leyla hanım, hemen başlayın siz de, umarım sizinki çabuk biter:)

      Sil
  2. Çok çok çok güzel olmuş Füsuncum, ellerine kollarına sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Baharcım:)

      Sil
  3. Çook beğendim.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. uf uff maşallah süper olmuş ellerine sağlık:)aparatlarını nereden temin ediyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:) Pirinç aparatları Ankara Şık Düğme Mağazasından aldım.

      Sil
  5. Merhaba ellerinize emeğinize o gözlerinize sağlık bayıldım blogları ziyaret etmeyi özlemişim :) minik bir kızım olduğu için pc başına geçmek zor oluyor ama özlemişim paylaşımlarınızı :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, benden de sevgiler:)

      Sil
  6. Waoww harika olmusss ellerine saglik arkadasim bayildimm

    YanıtlaSil
  7. Mükemmel olmuş tebrik ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gülsenciğim:)

      Sil
  8. Harika bir çalışma olmuş Ellerinize sağlık. Tekniği siz kendiniz mi uydurdunuz yoksa böyle bir teknik var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Özlem hanım. Bu tekniği 5-6 yıl önce Ankara Şık Düğme mağazasından edindim. Orada daha önce çalışan bir bayan arkadaş goblen panoların satışını teşvik amaçlı minik bir goblen panoyu zemini de kapsayacak şekilde tamamen bu şekilde boncukla işlemişti. İlham kaynağım orası yani:)

      Sil
  9. merhabalar :) böyle bir kiti kendiniz mi oluşturdunuz yoksa satıldığı biryer var mı ??? bu kadar zengin renk tonlarında kesme boncuk bulmak o kadar zor ki bu yüzden sordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bu şekilde kit satılmıyor, goblen panoyu alıp üzerindeki renklere uygun boncuk aldım, 3 ayrı yerden aldım boncukları, dediğiniz gibi aynı renk tonlarını tutturmak biraz zor oluyor.

      Sil
  10. mükemmel çok şık görünüyor.Güllü başka bir deseni az önce face de gördüm ama onlar yapıştırma çalışmışlar aklıma takıldı illa ki dökülür diye ,bu şekilde evladiyelik denir ya aynen öyle olmuş.
    Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hatice hanım. Bence de yapıştırma uzun ömürlü olmaz, iğne iplik en iyisi:)

      Sil
  11. Harika olmuş, ellerine gözlerine sağlık, büyük emek vermişsin, ama sonuca bakınca değmiş gerçekten. Çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hülya hanım:)

      Sil
  12. bravo valla sana füsunum nasıl bir sabır ama muhteşem olmuş.çok ama çok beğendimmm! ellerine sağlık canımcım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Dolunaycım:)

      Sil
  13. Harikasınız , süpersiniz ....ne desem yetmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Türkan hanım:)

      Sil
  14. muhteşem olmuş! ellerinize sağlık, bayıldım..

    YanıtlaSil