2 Mart 2015 Pazartesi

Brezilya Nakışı İşlemeli Örgü Hırka


Günaydın arkadaşlar;

Uzun bir aradan sonra, işlemeli örgü hırkam eşliğinde, tekrar merhaba. 
Bu hırkanın modelini Burda Örgü Dergisi'nin son sayısından aldım. Çok cici bir model. Nako pırlanta ve 4 no. şiş ile ördüm; 


Üzerindeki nakışı biraz değiştirerek uyguladım. Düğmeleri sık iğne ile kapladım;


Modelinde hırkanın üzerine kemer takılmıştı. Bel kısmına kurdele yada kordon da geçirilebilir gibi, siz ne dersiniz?


Sevgilerimle,
 

18 yorum:

  1. Düğme ve işlemeler dergidekinden daha farklı ve güzel olmuş.İyi günlerde kullanmanız dileğimle.
    Yüzünüz hep gülsün.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sevgiciğim, aynı güzel dileklerle sevgiler:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bence de. Deneyeceğim, teşekkürler.

      Sil
  3. sevgili fusuncum,,inan hazirlardan cok daha guzel olmus..bayildim
    renginlen...nakisinla..inci yakanla nefis duruyor:)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihan hanımcım, çok teşekkür ederim, sevgilerimle:)

      Sil
  4. Çok şık olmuş :) Düğmeleri nasıl yaptığını merak ettim doğrusu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Hülyacım. Aynı tığ işi ile boncuk kaplar gibi, istediğin boyutta düğmelerin üzerini sık iğne tığ işi ile örerek kaplıyorsun, arkadan büzdürüp sabitliyorsun, istersen üzerini inci boncuk vs. ile süslüyorsun.

      Sil
  5. füsunum merhaba.bende çok uzun zamandır bloğa vakit ayıramıyorum dolayısıyla siz dostlarımada. :((
    hırka yine bir içim su.nasıl ince bir işçilik ustalık ve sabırla örmüşsün.bravo! güle güle kullansın kızçen ve seninde ellerine sağlık canımcım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolunaycığım merhaba, çok teşekkür ederim. Bazen öyle olaylar yaşanıyor ki ülke gündeminde, insanın içinden hiç birşey yapmak gelmiyor, bloglar da bu durumdan nasibini alıyor malesef:(( Sevgilerimle canım.

      Sil
  6. Muhteşem olmuş çok beğendim çok.
    ilk bakışta örgü kumaş birleşimi bluz sandım ama bloga gelip bakınca farkettim bluz de çok şık durmuş için de sağlıkla giyin canım ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice hanımcım çok eşekkür ederim, sevgilerimle:)

      Sil
  7. Harika olmuş ya maşallah size :) Örgüden hiç anlamayan biri olarak çok özendim doğrusu:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:) Sevgilerimle.

      Sil
  8. lastik kısmı değişik ve hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  9. çok şık görünüyor.. evde giyilmeyen, sıkıldığımız örgülerimizi de yenileyebiliriz bu şekilde. harika fikir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Emine hanım, haklısınız, nakış herşeyi güzelleştiriyor bence de.

      Sil