20 Ocak 2015 Salı

Tığ İşi Motifli Örgü Şal

Merhabalar;
Geçenlerde Derya Baykal hanımın programında bir şal örneği gösterilmişti. Annemle birlikte izlerken çok hoşumuza gitmişti modeli. Annem bana sürpriz yapmış, o şaldan örüvermiş bana, nasıl sevindim anlatamam:)
Ben de ona ufak bir sürpriz yaptım, şalın üzerini tığ işi çiçeklerle süsledim, çok hoşuna gitti onun da:)
İşte karşınızda, örgü üzerine tığ işi çiçeklerle süslemeli imece usulü yaptığımız şalımız;



Tığ işi motiflerde DMC natura just cotton kullandım;



Şalın detayları bu şekilde;


Sevgilerimle,
 

29 yorum:

  1. harika olmuş, çok şık, ikinizin de emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz Noblesseciğim:)

      Sil
    2. çok çok güzel bayıldım

      Sil
    3. Çok teşekkürler Arzu hanım:)

      Sil
  2. ellerinize sağlık anne kız dayanışmasının keyfi bir başka oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız Yelda hanım, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  3. Çoook güzel güle güle kullanılsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fevkaladenin fevkinde iyi günlerde kullanın.

      Sil
    2. Çok teşekkürler Tijen hanım:)

      Sil
  4. Çok güzel, sıcacık sıcacık kullanın :)
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Hülya hanım, sevgilerimizle:)

      Sil
  5. Şalın örgüsü ve biçimi çok değişik ve güzel, annenin emeğine sağlık... amaaaa.... o süslemeleri var ya, ben Füsunun şalıyım diyor :)
    Zevkli, becerikli hatun, zevkine emeğine sağlık, muh-te-şem..... :)

    YanıtlaSil
  6. tek kelime ile muhhhteşemmm..

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Füsun anneciğinin de sizin de ellerinize sağlık çok şık olmuş,Eltim de siyah polar üzerine benzer bir düzenleme yapmıştı böyle.
    Sağlıkla keyifle giyin. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice hanım çok teşekkür ederim. Eltinizin yaptığı şalı merak ettim, eminim çok hoş olmuştur, paylaşır mısınız blogda? Sevgilerimle.

      Sil
  8. Office ellerinize sağlık Füsuncum, anasına bak kızını al diye boşuna dememisler,bayildim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Baharcım:)

      Sil
  9. fusuncum,,,ne guzel
    cok hosuma gitti,,,tabiki salin ornegide...
    ama karsilikli yaptiginiz,guzel jest
    guzellikler icinde kullan,,,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihan hanım çok teşekkür ederim. Benden de kocaman sevgiler:)

      Sil
  10. tam benlik bir model olmuş nasıl beğendim tarif edemem inşallah fırsat bulduğumda çiçekli bir çalışma bende düşünüyorum ana-kız ikinizide kutlarım cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz Aysel hanım.

      Sil
  11. Kaçırmışım ben bunu gerçekten çok güzel ve çok şık olmuş annenin ve senin ellerine sağlık güzel günlerde sağlıkla kullan inşallah...

    YanıtlaSil
  12. çooooook beğendim. elleriniz dert görmesin.. :)

    YanıtlaSil