5 Ocak 2015 Pazartesi

Tığ İşi Motifli Hırka

Günaydın;
Yeni yılın ilk yayınında kızıma ördüğüm motifli hırka ile karşınızdayım.
Örneğini Derya Baykal hanımın programından almıştım. Orada çok cici bir bebek battaniyesi yapmışlardı bu motiften.

tığ işi hırka

Üzerimizde böyle duruyor;

motifli hırka

Çocuklara ördüğüm hırkalar, kazaklar vs. için iplerinden bir miktar saklıyorum ben. Büyüdüklerinde giysilerin özellikle kolları kısa kalmış oluyor, örneğe uygun şekilde uzatıveriyorum. Bu hırkanın da seneye kolları kısa gelecek muhtemelen, ön patına koyduğum trabzanlı örnekle uzatmayı planlıyorum:) 

kız çocuk örgü hırka

Düğmelerini sık iğne kaplayarak hazırladım. Bence böylesi hem pratik hem de daha hoş oluyor. Uygun renkte düğme aramak zahmetinden kurtulmuş oluyoruz:)

derya baykal örgü hırka

Motif örneğine yakından bakalım;
Nako Pırlanta ile ördüm, örneğe çok uygun oldu bu ip, tavsiye ederim;

Sevgilerimle;
 

20 yorum:

  1. Güle güle giyinsin küçük hanım,ellerine sağlık annesi...

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş,çok şık.Güle güle giysin kızınız

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar da cici olmuş ba-yıl-dım, ner ilmeği nasılda güzel, el emeğinin böylesine bitiyorum, elinize kolunuza sağlık :) kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Muhteşem olmuş. Güle güle giysin küçük hanım.

    YanıtlaSil
  5. Füsun cum cok güzel olmuş prensesede çok yakışmış ellerine sağlık.♡♡♡♡uzun zamandır gorusemiyoruz umarım iyisindir iyi seneler♥♥♥♥

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş bayıldım :)))

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş, elinize sağlık. İyi günlerde giysin. Kolları uzatma fikride çok iyi :) aklımda bulunsun.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. çoooooook güzel olmuş maşallah. takipteyim bana da beklerim http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr
    facebookta: https://www.facebook.com/pages/Tasarımda-Nilgün-Özen-Aydın/802433419804021

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık :)) özellikle düğme fikrine bayıldım :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. Çok cici ellerinize sağlık.Renkleride harika seçmişsiniz.Prensesede çok yakışmış güle güle giysin:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. cıvıl cıvıl ellerine sağlık, çok güzel...

    YanıtlaSil
  12. çok beğendim.elleriniz dert görmesin.. ben de iplerden saklıyorum her zaman. özellikle de az bulunan bir marka ise. motiflerdeki renk uyumu da muhteşem. elleriniz dert görmesin..

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş. Selamlar :))

    YanıtlaSil
  14. sevgili fusuncum...cok guzel gozukuyor
    ve cok yakismis...gonlunuze saglik,,,ellerinize saglik
    sevgiler,,,

    YanıtlaSil
  15. çok hoş olmuş eliniz esağlık.

    YanıtlaSil
  16. şahane bir tasarım olmuş prensesiniz güzell günlerde sağlıcakla giysin tabii annesinide kutlamak lazım :) selamlar

    YanıtlaSil
  17. Çok şık olmuş. Kızınıza da çok yakışmış. Ellerinize sağlık, size nazar değmesin. Kızım olsa hemen yapardım......

    YanıtlaSil
  18. blogunuz çok güzel bana da beklerim:)

    YanıtlaSil
  19. motilerde güzelmiş. ama hırkanın modelini çok beğendim, yakası, düğmeleri şahane. eline sağlık füsun'cum:)
    seneye kullanabilmesi için aldığın önlemler şahane:) kutlarım:)

    YanıtlaSil
  20. Çok sevimli olmuş, sahibine de pek yakışmış, elinize sağlık, paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil