29 Ocak 2015 Perşembe

Tığ İşi Mandallık


Günaydın arkadaşlar;
Sömestr tatili dolayısıyle bu hafta izinliyim. İzne çıkarken, ne güzel bol vaktim olacak, blogda da bol bol yayın yaparım diye düşünmüştüm ama malesef iş yerindeki hesap eve uymadı:)) Çocuklarla birlikte izindeyken çok hareketli geçiyor günler malumunuz, hobilere pek fırsat kalmıyor. Bir kaç ay önce tığ işi bir mandal torbası yapmıştım, iznim bitmeden nihayet paylaşıyorum;


Bu torbanın modelini, annemin çok eskiden hazır almış olduğu ve halen de kullandığı kumaş mandal torbasından aldım, tığ işine uyarladım. Plastik askının takıldığı bölümü, askı araya girsin ve görünmesin diye iki kat olarak ördüm. Aşağıda görülen parçalardan oluşuyor; 


Sevimli bir mandal torbası oldu kanımca:)


Sevgilerimle;

 

25 yorum:

  1. Çok cici olmuş Füsun cum bayıldım ellerine sağlık♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Öznurcum:)

      Sil
  2. çok şirin ve çok tatlı olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim ellerinize sağlık aynısını yapıcam sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden de sevgiler Hülya hanım, kolay gelsin:)

      Sil
  4. mükemmel olmuş ellerinize sağlık :) yıllardır eline tığ almamış olan ben şu an düşünüyorum hadi bir denesem mi diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayça hanım, hiç düşünmeyin, hemen başlayın bence, teşekkür ederim ayrıca:)

      Sil
  5. Gerçekten çok sevimli olmuş, epeyce de uğraşmışsın ama değmiş doğrusu, çok beğendim :) Ellerine sağlık :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülyacım çok teşekkür ederim:)

      Sil
  6. Kumaşını görmüştüm örgü daha güzel olmuş emeğine sağlık,güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuraycım çoık teşekkür ederim:)

      Sil
  7. Bayildimmmm canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamze hanım çok teşekkür ederim:)

      Sil
  8. sen yaparsında güzel olmaz mı ellerine sağlık becerikli kızım.evlatlarına da iyi tatiller

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık kumaş olanını arkadaşta görmüştüm ,çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hatice hanım:)

      Sil
  10. Bir insanın bu kadar pratik ve marifetli olması....
    Zararlı:))

    Şaka bir yana tabi, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısın Beyzacım, çok teşekkürler:))

      Sil
    2. merhabalar..
      guzel gunler gecirirsin insallah.
      tadini cikarmaya bakin:)bir haftasi gitti bile
      kolayliklar diliyorum...guzel islerinde

      Sil
    3. Cihan hanım çok teşekkür ederim:)

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Emine hanım:)

      Sil