3 Aralık 2014 Çarşamba

Yeni Yıl Hazırlıkları

Günaydın arkadaşlar,
Nihayet kasım ayı geride kaldı, geldik yeni yıl çalışmaları ayına:) Oğlumuzun teog sınavı nedeniyle pek çok evde olduğu gibi bizde de Kasım ayı biraz stresli ve yoğun geçti, o yüzden pek uğrayamadım buralara.  Ama el işi çalışmalarım kesintisiz devam ediyor.

Her sene olduğu gibi bu yıl için de yılbaşı temalı çalışmalarım var, sırayla paylaşacağım inşallah. Ama önce geçen yılbaşı için neler yapmışız topluca bir göz atalım isterseniz; 



















Yeni çalışmalarda görüşmek üzere,

Sevgilerimle,
 

6 yorum:

  1. sevgili fusuncum,,,hepsi cok guzeller...
    emek dolu..birbirinden ayiramadim!
    keyifle gezindim,,,aralarinda
    kolayliklar diliyorum,,,bereket dolu calismalar olsun

    YanıtlaSil
  2. Hepsi harika olmuş, ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  3. Bayılıyorum senin yeni yıl çalışmalarına ve bu senekileri de merakla bekliyorum canım:)

    YanıtlaSil
  4. Füsun Hanım merhaba ne kadar güzel şeyler yapmışsınız. Şimdi görünce hepsini bana da bir heves geldi . Bende boş durmuyorum yeniyıla özel bebekler hazırlıyorum bakalım ortaya neler çıkacak .:) Özellikle kirpi iple örüp süslediğiniz kapı süsüne bayıldım . Harika bir fikir. Ellerinize emeğinize sağlık. Eskişehir'den kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. müthiş güzellikler hazırlamışsın, dahası da var demek:)))ellerine emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzeller,ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil