12 Kasım 2014 Çarşamba

Ahşap Boyama Çiçek Sehpa:)

Merhaba arkadaşlar, şeker mi şeker bir ahşap boyama fiskos sehpa ile karşınızdayım;


ahşap boyama sehpa

Çiçek şeklinde çizip, ölçülerini verip marangozumuza kestirdim. Hakan usta, istediğimden bile güzel kesti, hatta  üstteki yaprağı istenilen yöne doğru oynayabilecek şekilde yaptı, ellerine sağlık;


Çiçek ve yaprakları eskitme boyaları ile biraz hareketlendirdim, tomurcuk kısmında patina yöntemi uyguladım;






Sap kısmında yer alan sarmaşıkları aşağıdaki malzemelerle hazırladım;
 

Biz ailecek çok sevdik kendisini:))

Sevgilerimle,
 

12 yorum:

  1. Harika olmuş, ellerine sağlık..Ben de nereden aldın diyecektim ki tam, özel kesim olduğunu yazmışsın, çok güzel olmuş, çok da kullanışlı..

    YanıtlaSil
  2. Ama bu sevilmeyecek gibi değil süper bir şey olmuş harikasınız Füsuncum hem sizin hem ustanızın ellerine sağlık.
    Model yaygınlaşabilir süper.

    YanıtlaSil
  3. Ama bu çok güzel olmuş yaratıcılıkta sınır tanımıyorsun maşallah...eline emeğine sağlık güzel günlerde kullan inşallah....

    YanıtlaSil
  4. bende çok sevdim.harika bir cizim ve boyama zevkine ve çalışkanlığına hayran ablandan selam ve sevgiler,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. nefis bir çalışma, ellerine emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Hem hobi sever hemde papatya sever olarak emeğinize bayıldım..

    YanıtlaSil
  7. Çok şanslısın Füsun'cuğum böyle bir marangozla çalışmak bulunmaz nimet.Senin dokunuşlarınla çok güzel ve keyifli bir sehpaya dönüşmüş ellerine,gönlüne sağlık.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. funucum,,,sevgiler oncelikle...
    harika bir sehpa olmus...cok ozel...cok hos...sevimli
    sicak caaaaylar,,,kahveleriniz olsun....keyifle kullan

    YanıtlaSil