6 Eylül 2014 Cumartesi

Yazlık Çocuk Pijamaları

Günaydın arkadaşlar;
Kızıma yaz başında pijama takımları dikmiştim, sonbahar gelmeden paylaşayım; 


kız çocuk pijaması dikilişi

Severek giydiği hazır pijamalardan basit kalıp çıkararak diktim;

çocuk pijaması dikilişi

Düğme-ilikle uğraşmadım, tuhafiyecide aşağıdaki gibi çıt çıt bastırdım hepsine;


Kızımın isteği doğrultusunda, kolsuz olanları şortlu, kısa kolluların alt parçaları kapri şeklinde oldu;



Güzel bir hafta sonu dilerim hepinize;
Sevgilerimle,
 

20 yorum:

  1. Ayy ama çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık. Ben dikişte yeniyim ama giysiye de el atmak istiyorum. Şahsen bu pijamalarin detaylı yapilisini görmek ve öğrenmek isterim bida yaparsaniz :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) İnşallah kışlık pijamaları dikerken detaylı fotoğraflı anlatım imkanım olur.

      Sil
  2. çok şirinler ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  3. çok tatlılar ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hatice hanım:)

      Sil
  4. Çok güzel olmuşlar. Güle güle giysin minik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülay hanım çok teşekkür ederiz:)

      Sil
  5. çok ciciş olmuşlar. ben bu pijamaları giyenleride yerim.

    YanıtlaSil
  6. Nasıl güzel olmuş bunlar ellerine sağlık...keşke ben senin kızın olsaydım demek geldi içimden...güle güle kullansın prenses...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin hanım, çok teşekkür ederiz:))

      Sil
  7. İnsanın kendine de dikesi geliyor, çok güzel olmuş hepsi, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. El dikimi pijamalara bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar güzel olmuşlar,ellerinize sağlık..En baştaki uğurböceği desenli kumaşa ayrıca bayıldım,nereden aldınız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Kumaşları Erdoğan Düğme ve Şık Düğme mağazalarından aldım. (Ankara)

      Sil