1 Eylül 2014 Pazartesi

Kaneviçe Değerlendirme

Günaydın arkadaşlar;
Sandıkta bekleyen kaneviçeler kullanılarak çok hoş çalışmalar yapılıyor son dönemlerde.  Çok güzel  pike takımları, perdeler, örtüler, giysiler çıkıyor ortaya. Ben de ara ara uygulamaya çalışıyorum.
Bu gün paylaştığım çalışmanın mimarı, iş yerinden sevgili arkadaşım Sevim hanım. "Bu işlemeyi siz çok güzel değerlendirirsiniz" diyerek öğrencilik yıllarında işlediği kaneviçeyi (danteliyle birlikte) bana getirdi, ben de aşağıdaki runnerı diktim; 


kaneviçe değerlendirme

 Çok kolay bir çalışma oldu benim için, zira öyle güzel işlemiş ki, ne şekilde kullanılsa harika bir görüntü çıkacaktı ortaya;

kaneviçe örtü

Ellerine sağlık Sevimciğim:)

cross stitch

Sevgilerimle,
 

13 yorum:

  1. çok hoş olmuş bencede ellerinize sağlık ve güle güle kullansın arkadaşınız...

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten iyi ki size teslim etmiş.Nasıl farklı bir çalışma olmuş.Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. çok şahane olmuş boncuk detayı çok yakışmış ellerinize sağlık selamlar...:))

    YanıtlaSil
  4. Aynı model benim çeyizimde de var öylece bekliyolar inş. bende değerlendirme fırsatı bulurum... ellerine sağlık çok güzel ve otantik bir örtü olmuş...

    YanıtlaSil
  5. şahane olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Çok şık olmuş, ellerine sağlık seninde arkadaşının da:)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize sağlık, çok hoş bir çalışma olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Füsün hanım elinize sağlık. Ne kadar farklı ve güzel olmuş. Annelerimizin kaneviçelerine modern bir yorum getirmişsiniz:). Zevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar değerli yorumlarınız için, Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  10. harika olmuş gerçekten elinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. Kanaviçenin güzelliği tartışılmaz ancakkkkkk senin ellerinde hayat bulan çok şahane bir eser var ortada,tebrikler canım...oğlumun deyişiyle 10 numara 5 yıldız....

    YanıtlaSil