11 Eylül 2014 Perşembe

Etamin İşlemeli Pano

Merhaba arkadaşlar,
Üç boyutlu olarak nitelendirilebilecek bir etamin çalışması ile karşınızdayız;

etamin üç boyutlu pano

Çerçeve içinde yer alan kırmızı objeler, Orchidea serisine ait bir etamin kiti. İşyerinden sevgili arkadaşım Duygu tarafından işlendi;


cross stitch


Çerçevelerde cam yer almadığı için kirlenebileceği düşüncesi ile bu şekilde kullanmak istemedi Duygu, ben de boyutlu olarak çerçevelettim. Çerçevesini, mutfak aksamının rengine uyması için metalik gri seçtim, gri renkte kalın keçe üzerine objeleri diktim, ufak dokunuşlar da ekleyince böyle cici bir mutfak tablosu çıktı ortaya:) Ellerine sağlık Duygucuğum, güle güle kullan güzel mutfağında;



Sevgilerimle,


12 yorum:

  1. Beni benden aldı bu çalışma çok güzel olmuş çook

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel olmuş.
    Kırmızı ve gri gerçekten yakışıyor;)

    YanıtlaSil
  3. aşıkk oldummm bayıldım ölmek istiyorum şu an :)

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş, bayıldım:)

    YanıtlaSil
  5. Çok farklı ve güzel olmuş, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Çok farklı çok güzel, ellerinize sağlık, arkadaşınızda güle güle kullansın, sevgiler :))

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir fikir ve uygulama olmuş. ellerinize , emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş! Çaydanlıktan akan su işlemesi de çok şeker :)

    YanıtlaSil
  9. çok güze olmuş, güle güle kullansınlar

    YanıtlaSil
  10. ellerine,,,gonlune saglik...
    cok hos olmus..kullananlara ugur getirsin...seni ansinlar bol bol
    sevgilerimi birakiyorum...

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel. Güle gül kullanın Farklılıkları seviyorum :)

    YanıtlaSil