13 Ağustos 2014 Çarşamba

Yazlık Tığ İşi Şort

Günaydın;
Yeğenim için ördüğüm tığ işi şortu paylaşmak istiyorum bu gün. Bluz olarak yapmak üzere motifleri örerken annesinin "Bunu şort olarak yapsak nasıl olur ki acaba, örgü şortlar çok moda" şeklindeki teklifi üzerine bu şekle dönüştü:) Biz çok sevdik, bakalım sizler de beğenecek misiniz;

örgü yazlık şort

Delikli bir model olduğundan içine uygun renkte mini tayt giyilecek;

yazlık tığ işi şort

DMC natura just cotton ile ördüm. Beline ince bir lastik geçirdim, yan tarafında da fermuar var;


Sevgilerimle;
 

13 yorum:

  1. Harika bir şort olmuş tebrik ediyorumi Ayrıca diğer çalışmalara da baktım hepsi birbirinden güzel ve farklı tasarımlar ellerinize sağlık.
    takip edecek yeni bir site buldum. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Lale hanım, beklerim her zaman, sevgiler:)

      Sil
  2. çok beğendim valla,ellerinize sağlık
    azıcık tarif edebilir misiniz ? çok seviyorum böyle işleri de ... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Paçaların motifleri örüldükten sonra üzerlerine 4 sıra ilave ediyoruz, sonraki sırada iki paçayı birleştirerek devam ediyoruz, tek tarafta (fermuarın olduğu taraf) dikiş var, paçalar birbirine eklenirken bir mikta zincir (10-15 kadar) ekliyoruz araya, sonra yukarı doğru, eklediğimiz zincir kadar ilmek azar azar eksiltiyoruz. 16 yaş için ördüm bu şortu, fotoğrafa tıkladığınızda fato büyüyor, oradan sayıları rahatça sayıp, istediğiniz yaş grubuna göre uyarlayabilirsiniz. kolay gelsin.

      Sil
    2. çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Çok güzel,tam yazlık bir şort olmuş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Bağnu hanım:)

      Sil
  4. Fikir güzel sonuç harika eline sağlık arkadaşım sağlıkla güle güle giyilsin..

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık canım çok güzel eskiden samanyolu diye bir dergi vardı orada her telden el işleri olurdu bana orada ki modelleri hatırlattı.:))
    sağlıkla giyilsin epece beğenilecek eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hatice hanım:) Samanyolu dergisini annem takip ederdi o zamanlar, ben de seneler sonra ondakileri toplayıp ciltlettirmiştim, çok güzeldi gerçekten, halen duruyor bende:)

      Sil