27 Ağustos 2014 Çarşamba

Tığ işi + Kumaş + Dantel Birleşimi Yazlık Bluz

Günaydın arkadaşlar;
Kumaş, dantel, tığ işi, işlemeler, örgü, kurdele, boncuk, boyama  vb. gibi farklı doku, malzeme ve tekniklerin kombinasyonu ile yapılan çalışmaları çok seviyorum. Giyim ve ev tekstili/aksesuarları gibi pek çok alanda rastlıyoruz bu tarz üretimlere, gerçekten çok hoş görünümler çıkıyor ortaya. 
Bu gün paylaştığım bluzu kızım için diktim. Daha önce burada yayınladığım gömlek yenileme çalışmasından artan kumaşı kullandım;

tığ işi bluz

Tığ işinde kullandığım motifler klasik "hanım dilendi bey beğendi" motifi. Yabancı dilde "granny square" olarak biliniyor, son dönemlerde "babaanne karesi" olarak türkçeye çevrilmiş ismine de rastlıyoruz;

motifli yazlık bluz




Sevgilerimle,
 

9 yorum:

  1. Gerçekten çok hoş çok güzel olmuş eline sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Çok cici olmuş,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Yine süper bir çalışma ellerine sağlık arkadaşım....

    YanıtlaSil
  4. elleline sağlık fusünüm,yaa ne güzel işler çıkartıyorsun ortaya hayranım sana fikirlerine

    YanıtlaSil
  5. harika bir çalışma olmuş gerçekten:))

    YanıtlaSil
  6. Renk çok hoş, ağır bir renk, ee artık genç koz oluyor, renkler, desenler değişiyor..Maşallah, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuş bloğunuzu yeni keşfettim bayıldım

    YanıtlaSil
  8. çocukluğuma geri döndürdü bu şirin elbise:)

    YanıtlaSil