18 Ağustos 2014 Pazartesi

Cik Cik, Biz Geldik:))

Merhaba arkadaşlar;
Doğal malzemeler kullanılarak yapılan çalışmaları çok seviyorum. Takip ettiğim bloglar arasında, bu konuda çok usta bir bayan blogger var, harika boyama çalışmaları yapıyor, bloğu burada. Aşağıdaki panoyu kendisinden örnek alarak hazırladım; 

taş süsleme


Malzemeler aşağıdaki şekilde. Aslında doğal kütük üzerinde çalışılmış ama ben bulamadım malesef, MDF pano üzerine uygulayabildim;


taş boyama

taş boyama

Sevgilerimle,
 

41 yorum:

  1. Çok güzel bir çalışma olmuş,ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Bağnu hanım:)

      Sil
  2. çok tatlı ve doğal olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. super hos olmus:)bayildim
    ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihan hanım, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  4. çok şirin çok güzel ellerine sağlık bayıldım....

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel olmuş,kesinlikle var olana farklı bir yüz katmak yeni birşey almaktan çok çok daha keyifli,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bence de daha keyifli:)

      Sil
  6. Çook cici olmuş, bayıldım. Üstüne bir de welcome falan yazsan nasıl olur? Ellerine sağlık, sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Hülyacığım, senin yorumun üzerine dikkatimi çekti benim de, eklemeye çalışayım bişeyler:) teşekkürler, sevgiler:)

      Sil
  7. Benimde takip ettiğim bir blog,yazlıkta buna benzer malzemeler topladım ama bir türlü yapma fırsatım olmadı. Ellerine sağlık çok,çok güzel olmuş.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mehtapcığım, hemen başla sen de, kimbilir ne güzellikler çıkar ortaya:)

      Sil
  8. Ay çok tatlı olmuş, benim de taşlarım var, el atsam mı ki :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Hemen başlayın bence:)

      Sil
  9. Muhteşem görünüyor, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel ve çok farklı bir çalışma olmuş. Bayıldım gerçekten. Ellerinize, emeğinize sağlıkkkkk. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Tuğçe, Sevgiler.

      Sil
  11. Çok tatlı bir şey olmuş buu ellerine sağlık bayıldım.

    YanıtlaSil
  12. bayıldım ben bu çalışmaya ellerine sağlık süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  13. Süper ya... Gülümseten bir kompozisyon. Bayıldım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Harika bi çalışma olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. şeker gibi bir çalışma elinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
  16. Füsuun ablacımm harika bir çalışma olmuşşş bayıldım bayıldım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  17. Çok teşekkürler Çiğdemciğim:)

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel olmuş, çok beğendim. Elinize sağlık !

    YanıtlaSil
  19. çok güzel bayılıyorum böyle şeylere ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  20. çok sevimli bir çalışma olmuş,çok beğendim
    ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil