11 Ağustos 2014 Pazartesi

Kapı Süsü

Günaydın arkadaşlar;
Bu sıcak ve bunaltıcı yaz günlerinde insan daha çok çiçekli, kuşlu, rengarenk, cici bici bir şeyler yapmak istiyor. O yüzden yaz başından beri bir kısım  işlerimi sonbahara kadar rafa kaldırdım, minik işlerle oyalanıyorum. İşte onlardan bir tanesi karşınızda;

keçe kapı süsü

Pinterestte gördüğüm bir çalışmadan esinlendim ve pek tabi kendi yorumumu kattım:)
Kullandığım malzemeler bu şekilde; 




keçe kuş ve kelebek


kumaş çiçek yapımı

Sevgilerimle,
 

17 yorum:

  1. Ne sevimli bir aksesuar olmuş, ellerinize sağlık. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Esra Hanım, benden de sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. sevgili fusun..
    cok sirin bir calisma olmus:)
    fiyonklar...sevimli kus ,,,hepsi hepsi
    ellerine saglik,,,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihan hanımcığım, çok teşekkür ederim. Sevgilerimle:)

      Sil
  4. Elinize sağlık harika olmuş çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel hanım, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  5. Çok cici olmuş, çok da sevimli :))
    O gördüğüm bir bikini altı mı ? :))
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hülya hanım, evet, kızımın küçülen bikini altını kullanarak yaptım çiçeği:))) Sevgilerimle:)

      Sil
  6. Her bir detayı ayrı güzel olmuş ellerine sağlık Füsun'cuğum.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mehtapcığım. Sevgilerimle:)

      Sil
  7. çok güzel olmuş Füsun'cum ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Çok sevimli olmuş, ellerinize sağlık: )

    YanıtlaSil
  10. Bayıldım, çok güzel olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil