10 Temmuz 2014 Perşembe

Tığ İşi Yazlık Çanta ve Yapılışı

Merhabalar;
Epeydir bu modelde bir motifli çanta örmeyi planlıyordum. Dün bitirdim ve hemen paylaşayım sizlerle;

motifli yazlık çanta

Sık sık ziyaret ettiğim Şık Düğme'de bu şirin puantiyeli çanta sapını görünce hemen aldım, onunla uyumlu olsun diye kırmızı/beyaz ördüm:) 



 
Çok bilinen bir model aslında, motifler aşağıdaki şekilde örülüyor ve orta çizgiden katlanıp yanlardaki motiflerin köşeleri resimdeki gibi birleştiriliyor; 

 
tığ işi çanta yapılışı

Astarını aşağıdaki şekilde diktim;



örgü çanta modeli

Sevgilerimle,
 

8 yorum:

  1. Harika olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Harika olmus iyi gunlerde kullanin

    YanıtlaSil
  3. Çok şık olmuş, güle güle kullan. Ben de bunları görüyordum ama, motiflerrn nasıl birleştiğini anlamamıştım, çok çok sağolasın..

    YanıtlaSil
  4. yine her zamanki gibi çok şık olmuş.hele sapı ne kadar yakışmış.ellerine sağlık füsunum.

    YanıtlaSil
  5. Maşallah diyorum sana arkadaşım bravo...çantayı çok beğendim,sapıyla rengiyle harika olmuş...

    YanıtlaSil
  6. harikasınız her işiniz gibi çantanız da mükemmel olmuş ellerinize sağlık...:))

    YanıtlaSil
  7. Füsun'cuğum seni ve şık düğmeyi görmek için Ankara'ya gelmem şart oldu.Harika olmuş ellerine sağlık.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil