25 Temmuz 2014 Cuma

Seyahat Boyun Yastıklarımız ve İyi bayramlar:)

Merhabalar;
Pek çoğumuz gibi bizim de geldi nihayet tatil dönemimiz, yarın sabah inşallah yola çıkıyoruz hayırlısıyla. Yolculuk için çocuklara birer boyun yastığı diktim polar kumaştan. Çok şeker oldular:))


seyahat boyun yastığı

Bu kızımınki;
Kılıfların çıkacağı kısıma kurdele diktim, bu şekilde hazırlamak düğme/ilik yada fermuardan daha pratik geliyor bana.


boyun yastığı

Bu da oğluşunki;
 
travel neck pillow

Aşağıdaki şekilde gazete kağıdından göz kararı kalıp çıkardım;

boyun yastığı yapılışı

Bu kalıp çok uygun oldu, ölçüleri bu şekilde;

seyahat yastığı nasıl yapılır

Hepinizin Ramazan Bayramını en içten dileklerimle kutlar, sağlık, mutluluk ve huzur içinde geçirmenizi dilerim.
Sevgilerimle,
 

10 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerine sağlık size de iyi tatiller...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ve keyifli görünüyorlar.
    Kazasız, belasız yolculuklar. İyi bayramar,

    YanıtlaSil
  3. Bloğunuzu bugün keşfettim. çok beğendim ne hoş şeyler yapmışsınız, bu yastıklara da bayıldım. Bana da beklerim. Sevgiler :)
    http://hobylst.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. hola que tal? tienes un blog muy bonito, me he dado una vuelta por él y me he hecho seguidora. Te dejo el link de mi blog por si quieres pasar a verle
    http://awesomeneedles.blogspot.com.es/
    Espero que te guste. Un saludo

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Füsun harikasın bayıldım. ben de yolculuklara yastıksız çıkamayanlardanım :)))bir elyaf bebiş yastığım var onu kullanırım. Bunların şu havayla şişirilenlerinden de var ama hiç memnun değilim ben de onu kalıp kullanıp bir tane dikeyim
    Yavrular keyifle kullansınlar,ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
  6. Yastıklar çok güzel :)
    iyi tatiller.
    Sizi takibe aldım , bende bloguma beklerim.
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. ne kadar güzel olmuşlar füsunum .ellerine sağlık ve güle güle kullanın.
    bayramın kutlu mutlu olsun arkadaşım.sevdiklerinle beraber geçireceğin nice mutlu bayramlara...

    YanıtlaSil
  8. harikaaaa bayıldım gerçekten ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. iyi günlerde güzel yolculuklarda kullanılsınlar..

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuşlar. Hemde faydalı. Elinize sağık:)

    YanıtlaSil