14 Temmuz 2014 Pazartesi

Giysi Yenileme

Günaydın arkadaşlar;
Bu aralar giysi yenileme/değerlendirme/süsleme çalışmalarına ağırlık vermiş durumdayım. 
Aşağıda yer alan gömlek epeydir gardropta ilgi bekliyordu;

gömlek yenileme

Alladım pulladım böyle oldu;

giysi değerlendirme

Etek ucundaki pileli kısım kilolu gösteriyordu, çıkardım orayı, tığ işi ekledim. DMC natura just cotton kullandım;


gömlek geri dönüşümü


Kendi kumaşından bir de kolye yaptım;


Aşağıdaki gibi, boru şeklinde diktiğim kumaşın içine iri boncuklar koydum ve boncuk aralarını, yaka ile uyumlu olması için inci kullanarak sabitledim;




Çok verimli bir gömlekmiş, artan kumaştan bir de kızıma bluz diktim:) Onu da bir sonraki yazımda paylaşırım.

Sevgilerimle,
 

6 yorum:

  1. Gerçekten şahane olmuş arkadaşım güle güle giyin,ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar değişmiş, hatta modernleşmiş, çok iyi fikir, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. ciddi ciddi çok iyi olmuş en çok da dantel bölümünü beğendim :))

    YanıtlaSil
  4. 10 numara bir iş olmus gule gule kullanın

    YanıtlaSil
  5. ha ha birde kızına bluz ha.bambaşka bir hale gelmiş ve kesinlikle ilk halinden çok daha şık olmuş.ellerine sağlık füsuncuğum.kolye çok güzel bütünlemiş.
    bu arada bizlerde yenilenebilsek böyle.o zaman kesin becerikli ellerine bırakırdım kendimi :)

    YanıtlaSil
  6. süper kadınnnn ellerine sağlık ne kadar şık olmuş çok zevklisin

    YanıtlaSil