13 Haziran 2014 Cuma

Tığ İşi Yazlık Hırka


Günaydın;
Bu gün karne günü, tüm çocuklar ve ebeveynler gibi bizde de bir telaş ve heyecan hakim. Bütün öğrencilerin karnelerinin hayırlı uğurlu olmasını ve çok güzel, eğlenceli, verimli ve dinlendirici bir yaz tatili geçirmelerini diliyorum.
Ben bu aralar merserize iplerden bir çok giysi ördüm kızıma ve kendime. Sırayla hepsini paylaşacağım inşallah.
Bu gün sunduğum hırka benim için. DMC natura just cotton ile ördüm. Çok güzel, tok bir merserize ip, ütüye de çok güzel geliyor, henüz kullanmadıysanız tavsiye derim sizlere de;


yazlık örgü modelleri

Düğmeleri, mevcut iri düğmelerin üzerini sık iğne kaplayıp pullayarak yaptım;

tığ işi hırka

Örneği de görüldüğü üzere oldukça basit;

crochet cardigan

Sevgilerimle,
 

19 yorum:

  1. Örnek basit ama çok güzel olmuş..Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle giyin canım ellerine sağlık çok şık olmuş....

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık renk muhteşem süper olmuş,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice hanım çok teşekkür ederim:)

      Sil
  4. renk model harika canım
    güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nilgüncüğüm:)

      Sil
  5. çok güzel olmuş sağlıkla giyin inşallah...

    YanıtlaSil
  6. çok beğendim rengi de modeli de.. ipin adını not aldım mutlaka denemeliyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, bence de deneyin:)

      Sil
  7. Her zamanki gibi harika olmuş canım, ellerine sağlık..Hazır gibi incecik, ama senin elinin değdiği belli, hepsinden şık..İyi günlerde kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifciğim çok teşekkür ederim, el emeği giysi gerçekten de daha şık ve daha değerli bence de:)

      Sil
  8. Rengi modeli harika ellerine sağlık Füsuncum..
    Blogumda el emeği hediye çekilişim var, beklerim mutlaka,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Demetciğim:) Gelirim, sevgilerimle.

      Sil
  9. elinize sağlık çok güzel olmuş, zevkle bloğunuzu izliyorum, sevgiler..
    Berrin

    YanıtlaSil
  10. inanamıyorum düğmelerde bile imzanı atmışsın.buraya geldiğimde resmen mest oluyorum eh azıcıkda imrenmiyorum dene yalan olmaz :)

    YanıtlaSil