16 Haziran 2014 Pazartesi

Tığ İşi Yazlık Çanta

Merhabalar;
Merserize iple ördüğüm yazlık bluzun artan ipinden aşağıdaki çantayı ördüm. Bluzun fotoğraflarını henüz çekmemişim, o yüzden ilk önce çantayı paylaşıyorum. İpimiz yine DMC natura just cotton;

tığ işi yazlık çanta
Kullandığım çanta sapı el çantası için tasarlanmış ama omuza da asılabilsin diye biraz uzun biritlerle taktım ben;

crochet bag
İçine koyu füme kot kumaşı ile astaryaptım. Motifin örneği de bu şekilde;

motifli çanta yapılışı

Bir sonraki yayında, çantanın bluzu ile karşınızda olmak dileği ile, hepinize kocaman sevgiler:)))
 

10 yorum:

  1. Çok hoş olmuş ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  2. muhteşem olmuş... model harika. çanta sapı da muhteşem... iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emine hanım çok teşekkür ederim:)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  3. Fusun'cum çok güzel olmuş eline sağlık.... bluzu da merak ettim:))) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Öznurcum, inşallah bluzu da beğenirsiniz, sevgilerimle:)

      Sil
  4. Ellerine sağlık çok güzel olmuş, bluzu da merakla bekliyorum, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Esra hanım, sevgilerimle:)

      Sil
  5. bluzla yan yana görünce zaten hayran kaldım.harikasın füsunum.çok güzel.

    YanıtlaSil