3 Haziran 2014 Salı

Dantelli Tığ İşi Bluz

Günaydın arkadaşlar;
Hepinize huzurlu, mutlu, sağlıklı ve güzel bir hafta dileklerimle, olağanüstü nahoş ülke gündemi nedeniyle bir süredir ara verdiğim yayınlarıma devam ediyorum.
Daha önce kızım için yaptığım bluzun benzerini bu kez kendim için ördüm. Belki hatırlarsınız, kızımın bluzunu burada yayınlamıştım. 

crochet blouse

DMC natura just cotton pudra pembesi kullandım. Tığ işi şeritleri aynı renk dantel ile elde dikerek birleştirdim. Dantellerin arasına istenilen başka örneklerde de tığ işi yada örgü şeritler koymak mümkün;  

yazlık tığ işi bluz

Kol altlarını dikmedim bu sefer, daha bir değişik, şal gibi bir görüntü oluştu. 

tığ işi yazlık bluz

Sevgilerimle,

10 yorum:

  1. Çok değişik ve şık olmuş,ellerine sağlık arkadaşım iyi günlerde giyin...

    YanıtlaSil
  2. vay çok şık olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. çok hoş olmuş bu model benimde aklıma farklı fikirler oluşturdu...

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık sevgili füsun. özellikle kızının kini çok beğendim. iyi günlerde giyin.

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş olmuş, renk de çok güzel, ellerine sağlık, sevgiler. .

    YanıtlaSil
  7. çok güzel tasarlamışsınız dantel fikri harika çok uyumlu olmuş ellerinize sağlık.......:))

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık harika olmuş çok ama çokkk güzel günlerde giy.

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkür ederim arkadaşlar değerli yorumlarınız için. Hepinize kocaman sevgiler:)

    YanıtlaSil