9 Mayıs 2014 Cuma

Penye Bluz Yenileme


Merhaba arkadaşlar;
Epeydir kullandığım boğazlı penye bluzumun yeni halini paylaşmak istiyorum. Rengini çok sevdiğim için vazgeçemediğim bir bluzdu benim için, yeni halini daha da çok sevdim, bakalım sizler de beğenecek misiniz;
Bluzumuz böyleydi;

giysi yenileme

Böyle oldu;

tişört yenileme


Yapılışı çok basit;
Önce kolları kestim, yaka kısmını da ön yan tarafından kestim. Aynı renk şifon kullanarak hafif büzgülü bir kol diktim. Kestiğim yaka kenarına battaniye ilmeği yaptım;

t-shirt makeover

Kol uçları için lastik manşetler, süsleme için çiçek, yaprak vs. ördüm;


Kollardan artan penye ve şifon parçalar, iplik sardığım ahşap boncuklar vs. ile de böyle bir süsleme yaptım;

değerlendirme

Sevgilerimle;

20 yorum:

  1. Füsuncum çok şık bir bluz olmuş,ellerine sağlık canım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. süper olmuş elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Çok değişmiş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Cok guzel olmus,ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  5. ÇOK HOŞ BİR HAVA KATMIŞ BU ŞEKİLDE YAZINDA KULLANABİLECEĞİN BİR BULÜZ OLMUŞ BADİLİKTEN ÇIKMIŞ :)

    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Füsun beğenmeyi geç çok beğendim çok güzel olmuş eline sağlık....

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Muhteşem bir yenileme olmuş, ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  9. çok kullanışlı ve zarif görünümlü olmuş,ellerinize sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. ne kadar güzel olmuş.ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Harikasın canım ya takdir ediyorum seni hem bankacısın hem çocuklar hem ev maşallah 10 parmağında da 10 hüner...güle güle giyin...

    YanıtlaSil
  12. Bu arada anneler günün kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  13. inanılmaz olmuş ya tebrik ederim...çok çok beğendim.ben de yenileme çalışmaları yapıyorum bu aralar.kullanmadığım giysilerden kızıma birşeyler dikiyorum.çok keyifli...

    YanıtlaSil
  14. bambaşka bir hal almış ellerine sağlık tek kelime ile harika

    YanıtlaSil
  15. Boyle biseyle karsilasacagimi tahmin etmemistim dogrusu :) resmen evrim gecirmis bluz :) Allah gulerek kullandirsin

    YanıtlaSil
  16. yani tek kelimeyle yasasın geri dönüşüm diyorum ellerinize emegınıze sağlık vallahı tebrikler çok güzel olmuş sağlıkla giyin :)

    YanıtlaSil
  17. çok güzel olmuş elinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel olmuş, iyi ki atmamışsınız renk harika gerçekten, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  19. var ya cidden muheteşemsin.çok beğendim.ortaya başka bir tasarım çıkmış.bravo!

    YanıtlaSil