28 Nisan 2014 Pazartesi

Pantolon Paçasından Fular Yapımı

Günaydın;
Benim gibi minyon bayanların hazır aldıkları pantolonların boyları alındığında bir hayli kumaş artar malumunuz:))) E bu kadar kumaş artmışken ziyan olmasın dedim, en son aldığım pantolonun paçalarından kesilen kumaşları kullanarak fular yaptım;

giysi değerlendirme

Pantolonla da takım oldular;

refresh clothing

Üzerleri için alize aura ile tığ işi çiçek motifleri ve dantel anglez örerek dalları oluşturdum. Kumaşa diktim ve boncuklarla süsledim;

giysi yenileme

fular yapılışı

Eşim "fulardan çok cepken gibi olmuş" diyor. :)
Siz ne dersiniz?
handmade scarf

Sevgilerimle
 

17 yorum:

  1. çok şık çok güzel olmuş eline sağlık....

    YanıtlaSil
  2. çok şık olmuş pantolon paçası bile elimden kurtulamaz diyorsunuz yani ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. renkler,fikir,herşeyi harika olmuş canım eline sağlık,çok beğendim

    YanıtlaSil
  4. Canım harika bır fıkır çıkda şık olmuş..ellerıne emegıne saglık

    YanıtlaSil
  5. Çok çok şık olmuş, elelrine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş, güle güle kullan, ellerine fikrine sağlık sevgiler :))

    YanıtlaSil
  7. Nasıl ince bir işçilik, ne kadar güzel olmuş. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. bu ne güzellik böyle, süper fikir, harika bir uygulama... ellerine sağlık, çok şık olmuş, bayıldım:)

    YanıtlaSil
  9. Muhteşem olmuş çok beğendim ellerinize sağlık Eğer izin verirseniz arşivime eklemek ve daha sonra denemek isterim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. çok şık ve güzel olmuş.Elllerinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. çok hoş ve değişik olmuş. eşinizin dediği gibi cepken gibi duruyor ve öyle görünmesi daha da güzel bence. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  12. ne güzel bir ger, dönüşüm olmuş. Tığ işi çiçeklerinize de hayran kaldım. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. değişik bir fikir güzel olmuş

    YanıtlaSil
  14. Gerçekten muhteşem olmuş,bayılıyorum böyle üretken hanımlara...hele birde çalışıyorsa ve bu güzellikleri üretiyorsa...sevgiler güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  15. Bir pantolon paçası bu kadar güzel ve akılcı şekilde değerlendirilebilir gerçekten harika tebrik ederim.

    YanıtlaSil