14 Nisan 2014 Pazartesi

Norveç Stili Örgü Kazak / 2

Günaydın;
Bir norveç desenli kazak daha, bu kez oğluşun; 

hand knit norwegian sweaters

Kızımın kazağını burada   yayınlamıştım, belki hatırlarsınız. Oğlum da beğendi kazağını:) 


norveç stili örgü kazak

Modeli google görsellerde "hand knit norwegian sweaters" aramasıyla bulduğum fotoğraflardan faydalanarak çıkardım. Bir kaç yerde benim eklemelerim oldu sayıları oturtmak için. Fotoğrafları büyüterek tek tek ilmek saydım, maalesef şemalı model bulmak pek mümkün olmuyor bu tip modellerde. Umarım yapmak isteyenler için aşağıdaki fotoğraf yardımcı olabilir.  (Beden ve kolları roba desenine kadar düz örgü örüp, robada tüm ilmekleri 4 no.lu misinalı şişe geçirerek roba desenini tek parça olarak ördüm.)

örgü deseni modeli

Sevgilerimle,
 

17 yorum:

  1. tek sorunum; fotodn anlaşıldığı kadarıyla çocuğunuz 14-15 yaşında (yanlışsam lütfen affedin oğluşunuzun duruşundan yola çıkıyorum)...keşke bu denli zor bir örneği ya 1-2 sene sonra işleseydiniz veya oldukça büyük işleeseydiniz bukadar büyük emekli bir kazağın kısa ömürlü olması beni düşündürdü.. bu kadar emek olunca insan uzun soluklu giyilsin istiyor :) ellerinize sağlık yoksa dediğim gibi inanılmaz olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meral hanımcım:)) Çok teşekkür ederim beğeniniz için. Haklısınız, büyüme çağındaki çocuklara çok emekli giysiler örülmesi çok da anlamlı değil. Oğlumuz 13 yaşında, uzun süre giyebilsin diye biraz da büyükçe ördüm, kol uçları için de ipinden saklıyorum her zaman, kollar kısaldığında lastik ucundan ilmek alıp ekleme lastik örerek uzatabiliyorum, bir süre daha kullanılabiliyor. Daha sonra da kız kardeşi giyer artık, yapacak bir şey yok:)) Sevgilerimle:))

      Sil
  2. Ellerine sağlık canım,2. şaheser kazak da bitmiş,güle güle giyinsin delikanlı...Ama bende uzun süreli giyinemeyeceğini düşündüm bakar bakmaz çok emekli gerçekten ve o kadar güzel olmuş ki çok net hazır gibi...torunlara saklanılası...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin hanımcım, çok teşekkür ederim. Benden de sevgiler:)

      Sil
  3. becerikli arkadaşım benim yine şahane bir çalışmayla çıkmış ortaya.Ben de üniversitedeyken mavi-lacivert tonlarında örmüştüm kendime, zor ama örmesi keyifli, ellerine emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noblesseciğim, çok teşekkür ederim, dediğin gibi, örmesi keyifli gerçekten:)

      Sil
  4. Allah'ım bu ne sabır dedim ya:))) zaten kazağın güzelliğine diyecek söz yok harika olmuş o ipleri örgüde dolaştırmadan örmek ayrı marifet modeli koyabilmek ayrı bir marifet tek kelimeyle harikasın... eline koluna emeğine sağlık.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öznurcuğum, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  5. BEĞENİLMEYECEK GİBİ DEĞİL. ELLERİNE SAĞLIK CANIM. DELİKANLI DA GÜLE GÜLE GİYSİN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurten hanım, çok teşekkürler:)

      Sil
  6. Canım blogumda anneler günü bahanesiyle bir hediyeleşme etkinliği düzenledim seni de görmekten mutlu olurum. http://znurundunyasi.blogspot.com.tr/2014/04/hediyeleselim-mi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldim canım:) teşekkürler davetin için, sevgilerimle:)

      Sil
  7. Harika olmuş Füsun Hanım :) emeğinize sağlık hazır modellerde bile böyle güzeli yok maşallah size emeğinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Zeynepciğim, sevgilerimle:)

      Sil
  8. tablo gibi olmuş.. harikasınız:)

    YanıtlaSil
  9. beğenilmez mı acaip şık ve güzel olmuş.maşallah sana.oğluşunda güle güle giyinsin :)

    YanıtlaSil