9 Nisan 2014 Çarşamba

Goblen İşlemeli Koltuk

Günaydın;
Epeydir uğrayamadım buralara, ama boş durdum sanmayın:) Pek çok ciciler hazırladım, hepsi sırayla görücüye çıkacak inşallah. 

Goblen işlediğim koltuğumu takdim edeyim hemen;

goblen koltuk işleme

Bu koltuk anneme ait bir antika koltuk idi ve şekildeki gibi allanıp pullanarak benim salonumun baş köşesine yerleşti. 
Daha önce yine goblen işlemeli puf ve sandalyemizi paylaşmıştım burada. Bu koltuğu da aynı şekilde hazırladım. Şık düğme Ankara mağazasından döşemelik goblen kiti olarak aldım. Bu kitler desenleri işlenmiş olarak satılıyor. Değişik koltuk modellerine uygun (kolçaklı, kolçaksız, büyük, küçük vs.) pek çok desen var. Koltuğumuzun şekline uygun bir desen seçiyoruz, zemin rengini de biz seçip, mobilyamızın boyutuna uygun gelecek şekilde zeminini işliyoruz ve döşemeciye kaplatıyoruz. 

goblen koltuk döşemesi

Üç boyutlu tablo gibi birşey oldu kanımca. Döşemeciden eve getirildiğinde eşimin "oturmalık mı bu koltuk?" şeklindeki tepkisi çok hoştu:)) Şimdilik seyrediyoruz bakalım, belki otururuz günün birinde:))


upholstery tapestry

Sevgilerimle,
 

39 yorum:

  1. Füsuncum, eşin soooon derece haklı. Kıyılır mı buna oturmaya, cidden tablo olmuş, geç karşısına seyret:)) Eline sağlık, uğraşmışsın ama inan değmiş, şahane görünüyor...

    YanıtlaSil
  2. GERÇEKTEN TABLO GİBİ OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Ebru hanım çok teşekkür ederim:)

      Sil
  4. harika olmuş renkler çok kibar gerçekten insan seyretmeye doyamaz oturmaya hiç kıyamaz ellerinize sağlık.....

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Noblesseciğim çok teşekkürler:)

      Sil
  6. Tablo mu diyeyim sanat eserimi diyeyim bilemedim. Tek bildiğim muhteşem olmuş, bayıldım. Ellerine sağlık canım, sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hülyacım, benden de sevgiler:)

      Sil
  7. Çooook beğendim. Elinize sağlık güle güle oturun...

    YanıtlaSil
  8. Harika olmuş, bayıldım, ellerinize sağlık :) güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşlekkür ederim Gülay hanım:)

      Sil
  9. Eşin çok haklı Füsun'cuğum tablo gibi seyretmelik bir şey olmuş ellerine,emeğine sağlık,harikasın.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcığım çok teşekkür ederim:)

      Sil
  10. inanamıyorum !!! harikaaaaaaa !!!!

    YanıtlaSil
  11. Ooooo başyapıt olmuş ama bu. Ben olsam oturmam, oturana da engel olurum. Seyretmelik:) Gül güle seyredin bence. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurtenciğim, aynen dediğin gibi yapıyorum:)) Teşekkür ederim, benden de sevgiler:)

      Sil
  12. Mükemmel olmuş harikasın arkadaşım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin hanım çok teşekkür ederim:)

      Sil
  13. Canım çok güzel olmuş nerelere kaybolduğun anlaşıldı çok beğendim çok güzel ellerine sağlık.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara sıra kayboluyorum böyle işte:) Çok teşekkür ederim Öznurcuğum:)

      Sil
  14. Merhaba. Lütfen bana yardım edin :(
    Ben sizin modellerinizin hayranıyım. Holde bir sandalyem Olacak.benim elimden dikiş nakış asla gelmiyor. Ve ben sizin hol sandalyenizİn aynı deseninden yaptırmak istiyorum. Nette bulduğum insanlar iyi niyetli olmadı bu konuda. Lütfen bana yardım edin. Sipariş alıyor musunuz yada bana bunu yapabilecek biri var mı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sezen hanım, çok teşekkür ederim ilginize. Ben sipariş almıyorum üzgünüm, ama sanırım bu tür döşemelik goblen satan tuhafiye mağazaları bu konuda yardımcı olabilirler size.

      Sil
  15. Harika olmuş ellerinize sağlık gerçektende insan oturmaya kıyamıyacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işıl hanım, çok teşekkürler:)

      Sil
  16. sevgili fusun...harika olmus
    tablo seyreder gibi seyrettim inan:)
    gonlune saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihan hanım, çok teşekkür ederim:)

      Sil
  17. Siz her ne kadar örgü ve işlemelere geçmiş de olsanız ben ahşapla ilgili birşey sormak istiyorum.Bir çok ahşap boyadığınızı görüyorum.bunların çoğununda kapağı,çekmecesi vs 'si var.Bu tür oynar aksamları nasıl boyuyorsunuz?kapaklar nasıl kapanıyor boyandıktan sonra?Yani boya bozulmadan ,sehpaların ayaklarının açılıp kapanan bölümleri bozulmadan nasıl kalabiliyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan hanım, 2-3 kat ahşap boyası ile boyadıktan sonra 2-3 kat vernik sürüyorum. Kullanmadan önce iyice kurumasını bekliyorum. Herhangi bir sorunla karşılaşmadım şimdiye kadar.

      Sil
  18. valla bende oturmaya pek kıyamam yaa.tablo gibi.harikasın arkadaşım.enfes olmuş.bravo!

    YanıtlaSil