7 Mart 2014 Cuma

Etamin İşlemeli Torba / Çanta

Günaydın;
El işlerimden hiç ayrılmayayım, gittiğim her yere benimle birlikte gelsinler diye bir "El İşi Çantası" diktim kendime;

kaneviçe işlemeli çanta

Üzerinde yer alan deseni seneler evvel bir pesent işi deseninden kaneviçeye uyarlayarak işlemiştim. Çok sevdiğim bir desendi, bu çanta üzerinde kullanmak kısmet oldu:)

crosstitch bag

Bambu sapları biritlere geçirdim, kolayca çıkabilsin ve torba yıkanabilsin diye; 

etamin işlemeli çanta yapılışı


Duck keten kumaş üzerine deseni aplike yaparak kenarlarından (yine:) püskül bıraktım;  


Sevgilerimle;
 

15 yorum:

  1. Çok güzel olmuş.
    Hem de değerlendirmişsiniz.
    Oh, mis:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel çok otantik olmuş eline sağlık... bende haftasonu kendime dikiş makinesi aldım inşallah dikmeyi öğrenince bende böyle güzel şeyler yaparım....

    YanıtlaSil
  3. bayıldım,harika görünüyor,gerçekten güzel fikir,basit poşetler yerine,kendinizden bir parça gibi olmuş,elinize sağlık....

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize ve emeginize saglik..
    Her yaptiginiz is gibi buda harika olmus fusun hanim.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. selammmm ben geldimmmm uzun zamandır bloglardan ayrı kaldım inşallah beni unutmamışsınızdırrrr....Herşey yine harika yine muhteşem görünüyor...Saatlerce sıkılmadan sayfalarınızda gezinebilirim kim bu sapık çıkmıyor blogumdan derseniz uzakta aramayınız benim asoshhhh

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle kaneviçenize hayran kaldım,hem desen güzel, hem tonlar uyumlu. Çantanızın da yıkanabilir düzenlenmesi çok hoş, güzel günlerde kullanın. Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  7. Füsun Hanım ellerinize sağlık.Çok zarif ve bir o kadar gösterişli bir çalışma olmuş. Biritli fikrine de bayıldım.Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  8. çok çok güzel olmuş. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. harika olmuş ellerinize sağlık selamlar....

    YanıtlaSil
  10. Çoook güzel bir işleme! Muhteşem bir renk uyumu olmuş kumaşla! Bayıldım! Ellerinize sağlık!
    8 Mart Kadınlar gününüz kutlu olsun!

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkür ederim, hepinize kocaman sevgilerimi gönderiyorum:)

    YanıtlaSil
  12. enfes olmuş yine.sap detayına bayıldım çok pratik.bravo diyor başka da bişi demiyorum

    YanıtlaSil