11 Mart 2014 Salı

Elişi Bluz

Merhabalar,
Kızımın örgü, dantel ve tığ işinden oluşan bluzunu takdim edeyim ;


yazlık örgü bluz modeli

Şeritler halinde haroşa ve üzerine tığ işi ördüm ve aynı renk dantelle (elde dikerek) birleştirdim. (Kullandığım dantel metrelik şerit dantellerden.) Kolları, kol kesimi filan yapmadan roba kısmına  birleşik olarak ördüm. Gömlek, elbise vs. üzerine giyilecek. Kızımın bebe yakalı dantel elbisesi üzerinde pek hoş durdu kanımca:)

yazlık örgü çocuk giysisi

Bu modelin pudra pembesi de fena olmaz gibi, kendim için de örmeyi düşünüyorum, tabi vakit bulabilirsem:)

Sevgilerimle,
 

23 yorum:

  1. Ne kadar hoş olmuş.. Ellerine sağlık Füsuncum.. Pudra pembesi de çok şık olur kesinlikle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demetcim çok teşekkür ederim, inşallah deneyeceğim o rengini de.

      Sil
  2. Bence de pudra pembesi çok güzel olur Fundaya'da çok yakışmış sağlıkla giysin inşallah... ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz Öznur teyzesi:)

      Sil
  3. bencede çok hoş oluş. gülü gülü giyinsin kızınız.

    YanıtlaSil
  4. İki farklı doku çok güzel geçiş ve uyum sağlamış,ellerinize sağlık. Elbiseyle kullanımı düşünüldüğünde hırka olması daha şık olur sanırım, belki pembeyi öyle düşünürsünüz. Güzel günlerde giyilsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Gülay hanım. Aslında gömlek üzerine pantolon ile giymesi için tasarlamıştım ben de, o sırada elbise vardı üzerinde hadi üzerinde deneyelim dedim:) Haklısınız elbise ile hırka daha şık olur.

      Sil
  5. Harika olmuş yine, ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Baharcım:)

      Sil
  6. Orjinal bir çalışma olmuş.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş benimde gözüm kaldı acaba bende kendime örsem mi ki diye düşünmeye başladım bile :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, sevgilerimle.)

      Sil
  8. Bu harika bir fikir olmuş, bayıldım resmen. Fikrinizi çaldım elişi defteri. :))) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben den de sevgiler Gül hanım, teşekkür ederim:)

      Sil
  9. Tek kelime ile harika olmuş. Merak ettim kendi tasarımınız mı yoksa ilham aldığınız başka bir model var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Özlem hanım. Kendi tasarımım. Çok seviyorum ben farklı doku ve teknikleri bir arada kullanmayı:)

      Sil
  10. Seni ayakta alkışlıyorum füsun abla süper olmuş vallahi çok farklı çok değişik kuzucukta sağlıkla kullansın inşallah ellerine sağlık çok şanslı ;))

    YanıtlaSil
  11. tesekkür ederim geri döndüğün için bende biraz baktım evet. seninki gibi olanlarda var. yenilerde buldum bi tane ama toptan satış. fiyatı bile 80 di. nasip bakalım güzel bir dikiş kutusu istiyorum ama. tekrardan teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. bloğuna her geldiğimde merakla dolu oluyorum çünkü her çalışman bir heyacan.yenilik ve güzellik getiriyor.sen çok yaratıcı ve zevklisin sevgili füsun.hayranım valla.çok ama çok güzel ve şık.ellerine sağlık.prensesde güle güle giysin..

    YanıtlaSil
  13. Çok sıradışı bir o kadar da modern olmuş,kutu kaplama diye ararken buldum bu şahane bulogu,cennete düşmüş olabilir miyim ki :)

    YanıtlaSil
  14. Ah bayıldım, ben de kendime kremini mi örsem, ya da siyah örsem, gece filan da giysem? Çok harika fikirmiş, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil