12 Şubat 2014 Çarşamba

Etamin İşlemeli Tablet Çantası

Günaydın;
Epey önceden işlediğim ve projelendirmeyi bekleyen kuş figürleri etaminim vardı. Kızım tablet çantası/ kılıfı isteyince aklıma geldi ve bu şekilde bir çanta diktim bu sevimli kuşlarla; 


kaneviçe tablet kılıfı
Etaminin etrafını makinede sarıp, kenarını püskül bırakarak kestim;

handmade tablet case
İçine 3 kat elyaf geçirdim;

crosstitch bag

Sap kısmını tığla örüp, sarkmaması için altına keçe diktim. Omuza da asılabilmesi için tablet kılıflarından biraz uzun yaptım. 

tablet kılıfı yapımı
Sevgilerimle,
 

20 yorum:

  1. cıvıl cıvıl, süper bir çalışma olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş elinize sağlık çok beğendim

    YanıtlaSil
  3. Ablacım süpersin sen yaaaa muhteşem olmuş çokta otantik vallahi çok beğendim ellerine sağlık;)

    YanıtlaSil
  4. Füsun Hanım bayıldım,benim de ihtiyacım var bir tablet kılıfına elimden gelseydi hemen yapmaya başlardım bir tane.Kızınız çokk şanslı:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş ellerine sağlık :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. kuşlarla çok şirin olmuş,ellerinize sağlık,varya ben bunu kullanmayıp duvar heybesi misali duvara asardım,süper bişi buuu :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. HARİKA OLMUŞ YAA GÖRÜNCE BEN DE YAPMALIYIM BÖYLE BİŞEY DİYE DÜŞÜNDÜM ÇOK BEĞENDİM ELLERİNİZE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  8. çok şık olmuşşş :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Her şeyi birbiri ile nasılda güzel bütünlemişsin ellerine sağlık Füsuncuğum harika olmuş kızın iyi günlerde kullanır inşallah.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel ve farklı bir tablet kılıfı olmuş, elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  11. gerçekten çok güzel olmuş ellerine sağlık Fundacım güzel günlerde kullansın inşallah:))))

    YanıtlaSil
  12. çook güzel olmuş, ellerinize sağlık. Kanaviçeyi kumaşa aplike edişinizi özellikle o püskülleri çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  13. çok beğendim. hatta çanta bile olurmuş. ellerinize sağlık. sevgiler....

    YanıtlaSil
  14. çok güzel bir yaratıcı zeka. ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. carpi isi nereye konsa o raya hayat veriyor:)gulumsetiyor:)

    YanıtlaSil
  16. Tek kelimeyle harika:) ne kadar çok emek harcıyorsunuz yaptıklarınıza bayılıyorum. Bende yeni siteme beklerim Buradan ulaşabilirsin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Çok teşekkür ederim hepinize değerli yorumlarınız için. Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  18. şahane oolmuş ama ben bu kılıfa aşık oldum :)

    YanıtlaSil