25 Şubat 2014 Salı

Bluz Kırlent

Günaydın;
Bu aralar örgü ve tığ işi ile çok meşgulüm. Kızıma tığ işi battaniye / yatak örtüsü ve oğluma da bir kazak örmekteyim. Bu arada, bloğumu ihmal etmemek için, yayınlamadığım ne var acaba diye fotoğraflara bakarken bu cici kırlentle karşılaştım:) Hemen etiketledim, çerçeveledim, karşınıza çıkardım;  

tişört değerlendirme

Merserizeden ördüğüm bu bluz kızıma çok yakışıyordu, ne yazık ki küçülmüştü. Daha önce küçülen penye tişörtlerden kırlent yapmışlığım var epeyce, "bu bluzdan neden olmasın?" diyerek, içine bluzun şeklinde kılıf dikip elyafla doldurdum. Şeker birşey oldu bence;

tişörtten kırlent yapılışı

Sevgilerimle,
 

13 yorum:

  1. bence de çok şeker olmuş :) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. canımmmm tasarım perisi süper olmuş iyi günlerde kullanın.bu sefer ankara da tam görüşemedik inş tekrar geleceğiz bol bol görüşürüz.sağlıkla kalın tüm ailece

    YanıtlaSil
  3. bence de çok şeker olmuş,hiç boş durmuyorsunuz maşallah diyelim,benim bugünlerde havalardan olsa gerek baş ağrısından canım birşey yapmak istemiyor...
    ben de küçülenleri karıştırsam iyi olur çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bir kazakmış, keşke küçülmeseymiş:))
    ama güzel kırlent olmuş, emeğine sağlık.
    iyi bir değerlendirme...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. çok hoş bir dönüşüm olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Ah, belli ki bluz olarak da harikaymış, yastık hali de nefis olmuş..Bu örneği bir ara anlatır mısın biraz? Gülleri de sonradan rokoko ile işledin galiba değil mi? Yazlık bir hırka yapsam mı acaba senin bu modelinden, becerebilir miyim ki?

    YanıtlaSil
  8. meraba ; gerçekten hem çok güzel hem şeker hemde geri dünüşüm olmuş :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Bluz olarakta çok güzelmiş,bu örneği çok severim renginede bayıldım.Harika bir geri dönüşüm olmuş ellerine sağlık Füsuncuğum.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  10. çok hoş olmuş canım.Allah iyi günlerde kullanmayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuş eline sağlık benimde kızımın küçüklüğünden kalan sakladığım birkaç kazağı vardı bendemi yastık yapsam acaba....

    YanıtlaSil
  12. serpil abla ne güzel bir isim takmış sana.tasarım perisi.cuk oturmuş.bayıldım hem fikrine hem sonuca.ellerine sağlık füsunum..

    YanıtlaSil
  13. Çok cici olmuş çook emeğinize sağlık Füsun Hanım . sevgiler...

    YanıtlaSil