20 Ocak 2014 Pazartesi

Sevgi Dolu Sürpriz Hediyelerim:))

Günaydın:)))

Cuma günü işyerime gelen bu kocaman kırmızı kutu ile çok mutlu oldum:)))


"Bir Dalda İki Baykuş" bloğunun sahibi sevgili Çiğdem bana ve kızıma çok zarif ve içten bir not eşliğinde birbirinden güzel hediyeler göndermiş:)) 

Bakın neler neler çıktı bu kutunun içinden;

Çok cici bir kardan adam aplikeli polar kırlent, (kardan adam ne tatlı üşüyor öyle, Bırrr:);


Birbirinden cici örgü bereler;


Tığ işi çok zarif bir kaşkol;


Veee bloğunda da görüp bayıldığım bu harika şal;


Sevgili Çiğdem bu şalın yapılışını detayları ile bloğunda burada paylaşmıştı. 
Çok şık duruyor gerçekten;


Ellerine, kollarına yüreğine sağlık Çiğdemciğim, çok teşekkür ederim bu güzel sürprizlerin için, kocaman sevgilerimi gönderiyorum sana:)
 

5 yorum:

  1. Güle güle sağlıkla kullanın ablacım sen herşeyin en güzeline layıksın ;)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.şalı çok beğendim.ellerinize sağlık iyi ve mutlu günlerinizde kullanın inşallah. :) :)
    http://dantel-yap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Füsun'cum hepsini güzel günlerde sağlıkla kullanın inşallah... Çiğdem'cim sağolsun bana ve kızıma da çok güzel hediyeler göndermişti... iyiki varsınız:))))

    YanıtlaSil
  4. Güle güle giyin, sıcacık güzel duygularla... Hepsi birbirinden güzeller ellerine sağlık yapanın!

    YanıtlaSil
  5. ne hoş bir süpriz, ne güzel şeyler yapmış sevgili arkadaşınız,iyi günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil