15 Ocak 2014 Çarşamba

Goblen Çanta

Günaydın arkadaşlar;

Çok cici bir goblen çanta ile karşınızdayız:)


goblen işlemeli çanta


Bu güzel çantayı bankadan arkadaşım Duygu işledi ve dikişini yaptı;

tapestry embroidery bag

Bu çantanın benzerini belki hatırlarsınız, geçen sene burada paylaşmıştım. Duygu çok beğenmişti, işlemek istedi, hazır kit olarak aldık ve güzel güzel işledi. Bu arada hemen belirteyim sevgili Duygu'nun ilk goblen çalışması bu. Büyük olasılıkla devamı da gelecek:))



Eline sağlık arkadaşım:)
(Çantanın kitini biz Şık Düğme / Ankara'dan aldık. Ayrıca goblen.com adresinde de satılıyor.) 

Sevgilerimizle, 

20 yorum:

  1. Gunaydin, canta ve renkler muthis ellerini ze sağlık,

    YanıtlaSil
  2. waowww süpperrr olmuşşşşş çok renkli hemde cıvıl cıvıl bayıldım ben ellerinie sağlık duygu hanımın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz Çiğdemciğim:)

      Sil
  3. ÇOK GÜZEL OLMUŞ ARKADAŞINIZIN ELLERİNE SAĞLIK BİRDE İLK İŞ TEPRİK EDİYORUM GÜLEREK KULLANSIN:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz:) İlk kez yapıyor, başarılı oldu gerçekten:)

      Sil
  4. Renkleri ve deseni harikaymış, içini açıyor insanın, arkadaşının ellerine sağlık, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz Hülya hanım, bizden de sevgiler:)

      Sil
  5. Çanta harika olmuş.
    Acaba kirlendiğinde temizliği nasıl yapılabilir bu çantanın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Beyza hanım. Goblen kırlent gibi düşünün, makinada hassas yıkamada yada elde yıkanabilir. Makinada yıkanacaksa sapları çıkarmak gerekir. Çok sıklıkla kirleneceğini sanmıyorum.

      Sil
  6. Rengarenk bir güzellik! Eline sağlık arkadaşınızın...

    YanıtlaSil
  7. Çanta güzel olmuş ,elinize sağlık..
    Oyuncak beşik çalışmanızı sayfamda paylaşıyorum https://www.facebook.com/turkanaozgu beklerim...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Türkan hanım.

      Sil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Aaa bankacıymışsınız :) bende bankacılık serüvenime gelecek hafta başlamak üzereyim :) yeni başlayan biri için önerebileceğiniz tavsiye edebileceğiniz bir şeyler var mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun. Zorlu bir serüvene hazırlıklı olun diyebilirim ancak:)))

      Sil
  10. Emeğinize, ellerinize sağlık Duygu Hanım...Süper şeyler yapmışsınız bayıldım...Bloğunuzu altüst ettim diyebilirim.saatlerdir sizdeyim :))ne güzel işler bunlar...bloğumda paylaşmak isterim.geri dönüşümleriniz süper...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu hanım ve ben teşekkür ederiz:)

      Sil
  11. Müthiş güzel olmuş. Ellerine sağlık arkadaşının.

    YanıtlaSil