28 Ocak 2014 Salı

Ciciş Pijama Takımları

Merhabalar;
Yarıyıl tatiline girdik sonunda, ben de yıllık iznimi aldım, çocuklarla evdeyim:)) Ohh ne rahat, mesaiye yetişme derdi olmadan rahat rahat evde kahvaltı yapmak, çocuklarla vakit geçirmek, televizyon karşısında örgü örerek çay içmek....:)
Mete ve Funda'ya pijamalar diktim, onları paylaşayım bu gün;

kız çocuk pijama takımı

Kışlık pijama olarak en uygun kumaş olduğunu düşündüğüm pazen kumaş kullandım. Pijama üstleri için ayrı kol kesmedim, bedene birleşik olarak biçtim, böylesi daha pratik. Kızım giydiği giysinin kollarını sıvamayı çok seviyor, ona kolaylık olsun diye bir kısım kol uçlarına merserize lastik ördüm,  böylelikle enteresan da oldu kanımca. (Kumaşımız az biraz da eksik kalmıştı kollar için, o eksiğimizi de tamamlayıverdik böylelikle:))


child's pajamas tutorial

Evdeki fisto, dantel, kurdele vs. ile süsledim hepsini;

çocuk pijaması dikilişi


Bunlar da oğluşumun pijama altları; 


Tüm kuzulara çok güzel bir tatil geçirmelerini, bol bol dinlenip enerji toplayıp, ikinci yarıyıla bomba gibi bir başlangıç yapmalarını dilerim. 
Sevgilerimle,
 

22 yorum:

  1. hepsi harika olmuş.kollara örgü yapma fikride çok hoş.kumaşlarınızda çok güzeller bende öyle kumaş bulsam oğluşuma pijama dikerim:)elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel olmuş. Hiçbir yerde görmediğim modeller çıkmış bayıldım harika :)

    YanıtlaSil
  3. ayy bayıldımmm ^^
    peki satın almak istesek sipariş alır mısın Füsun ?

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok güzel olmuş ellerinize sağlık. kollarınıda çok iyi düşünmüşsünüz pazen penye gibi esnek olmadığı için kolları geniş kesmek gerekiyor ondada kollardan içeri soğuk giriyor.şimdi hiç öyle bir sorun olmaz işte ne güzel.

    YanıtlaSil
  5. herşeyin kuçuğu seviliyo işte elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Füsuncum sen ne marifetli hatunsun yaaa, maşallah sana.. Vallahi çok imrendim.. Allah eline koluna sağlık versin..
    Ben de senin gibi yaptım çocukların tatiliyle birlikte yıllık iznimden bir kısmını aldım :D Gerçekten ailecek stressiz sabahlar geçirmek çok güzel.. Çok öpüyorum seni canım.. İyi tatiller..

    YanıtlaSil
  7. çok şirinler ellerine sağlık....bugünlerde zaten dikiş makinelerine takmış durumdayım ne alsam diye araştırıp duruyorum alınca bende böyle şeyler yapabilirmiyim acaba çok kıskandım çookkk:))))

    YanıtlaSil
  8. yarıyıl tatilinde evdesin,ohh ne güzel, ilk cümleyi imrenerek okudum doğrusu:)))Pijama takımları harika olmuş, renk uyumlarına bayıldım, çok sevimliler, emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Ama bunlar çok güzeller,güle güle giysin...

    YanıtlaSil
  10. hepsi de çok harika hele o kol detayları süper olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. Tüm modeller harika olmuş, kumaş seçimlerinde çok başarılı, ne güzeller tam çocuklara göre rengarenk, ellerine sağlık, sıcacık yumuşacık anne elinden çıkmış harika :)

    YanıtlaSil
  12. Kumaşları da kesimleri ve dikişleri de çok güzel olmuş! Örgüyle tamamlanması ise şık bir ayrıntı katmış. İpliklerin rengiyle kumaşın rengi ne güzel uymuş...

    YanıtlaSil
  13. bayıldım bayıldım....Pazen pijamalara oldum olası aşığım ama sizinkiler muhtaşam keşke ben de kızlarıma dikebilsem:) Kollardaki ayrıntı süper bir modernlik katmış...

    YanıtlaSil
  14. Benim de eskiden kol ağızları ve paçaları örgü bir pijama takımım vardı. Bunlar da harika olmuşlar. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. hepsi birbirinden güzel olmuş.kol ağzını örerek yapma fikrine ve kumaşlarına bayıldım;) güle güle giysin kuzular:)

    YanıtlaSil
  16. oyyyy çok cici bunlar ellerine sağlık bayıldım.Sağlıkla giysin kuzucuklar:)

    YanıtlaSil
  17. tek kelime ile muhteşemler... bayıldım... kol fikri de güzelmiş..

    YanıtlaSil
  18. Hepinize çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  19. Çok tatlı olmuşlar Füsun Hanım emeğinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Çok teşekkür ederim:) Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil