31 Aralık 2013 Salı

Yeni Yıl Çalışmaları Son Part / MUTLU YILLAR!!!!


Günaydıııın:)))

Öncelikle tüm izleyicilerim yeni yılını en içten dileklerimle kutluyorum. 2013 yılı pek iyi gelmedi ülkemize. İnşallah 2014 tüm olumsuzlukların, huzursuzlukların giderildiği, bolluk, bereket, sağlık, mutluluk dolu bir yıl olur ülkemiz ve hepimiz için. 

Yılbaşı çalışmalarımın son kısmında aplikeli bir tepsi ve bardak altlıkları yer alıyor. 
Tepsimiz bu şekilde;

handmade embroidered tray



kaneviçe işlemeli tepsi


Bu ciciler de bardak altlıkları;

kaneviçe işlemeli bardak altlıkları




yılbaşı teması

Biz bankacılar yılın son günü de çok yoğun bir şekilde çalıştığımız için (aslında yılın en yoğun günüdür bizim için 31 Aralık) hafta sonundan kutlayalım dedik, ufak çaplı bir yılbaşı partisi yapıverdik bu güzel arkadaşlarla;


Mönümüz de çok zengindi:)
Tatlılarımız;

Tuzlularımız;


Veee, minik kızmın süslediği yılbaşı kurabiyelerimiz:)


Hepinize mutlu, sağlıklı, huzurlu, verimli, başarılarla dolu bir 2014 yılı geçirmenizi temenni ediyorum.
Sevgilerimle,



13 yorum:

  1. hepiniz çok keyifli ve güzel görünüyorsunuz ama en güzeli yaptıkların.yine muhteşem olmuşlar.mutlu yıllar füsunum.çook öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Her şey çok güzel görünüyor, yeni yıl sağlık mutluluk getirsin sizlere, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. yeni yılda herşeyin gönlünüzce olması dileğiyle

    YanıtlaSil
  4. Füsuncum, tepsi ve bardak altlıkları harika, mönü harika, yeni yılın da harika olsun inşallah. Sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  5. Acı tatlı bir yıl daha bitirdik.... birlikte güzel paylaşımlarda bulunacağımız daha nice seneler dileğiyle...
    2014 yılı ve gelecekteki bütün yılların hepimize sağlık, mutluluk, başarı, dostluk ve bol kazanç getirmesini diliyorum. İyi seneler

    YanıtlaSil
  6. Off hem hediyeler hem de sofra nefis olmuş canım, ellerine sağlık:) Sana ve ailene mutlu ve sağlıklı bir yıl dilerim, tüm dilekleriniz gerçek olur inşallah, iyi seneler:)

    YanıtlaSil
  7. Sağlıklı mutlu bol kazançlı yıllar diliyorum. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. Füsuncum, ailenle birlikte mutlu, sağlıklı, başarılarla dolu güzel bir yıl diliyorum ben de sana, çoook sevgiilleerrr

    YanıtlaSil
  9. Füsun Hanım harika şeyler yapmışsınız hepsi birbirinden güzel !!!
    sağlıklı, mutlu,nice güzel yıllar geçirmeniz dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Ablacımmmm Ellerine sağlık bu tepside şahane olmuşşşş bayıldım ..
    Mutlu Yıllarrrrr Sağlıkla huzurla sevdiklerinle geçirmen dileğimle kocaman öpüyorum seni ;)

    YanıtlaSil
  11. Mutlu yıllar :) hepsi harika görünüyor yaptıklarınız yiyip içtikleriniz arkadaşlarınız :)
    Neşe içinde bir yıl olsun yeni sene

    YanıtlaSil
  12. Size de mutlu yıllar..Her şey harika görünüyor.Kanaviçeler ayrı bir hava katmış yaptıklarınıza,elinize sağlık..Mutluluğunuz daim olsun..
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. Her şey harika gözüküyor Füsuncuğum ellerine sağlık.Mutlu yıllar her şey gönlünce olsun.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil