25 Aralık 2013 Çarşamba

Yeni Yıl Çalışmaları 9 / Yeni Yıl Penceresi

Günaydın;

Bakalım mı, yeni yıl penceresinden kim kucaklıyor bizi?:))


ahşap boyama pano

Tabii ki Noel Baba!
Kucaklamakla kalmamış hediyeler de getirmiş;


etamin işlemeli pano




christmas crossstitch


Tüm sevdiklerimizle birlikte sağlıklı, huzurlu, musmutlu bir yıl diliyorum hepimiz için. İnşallah 2014 bizlere, tüm ülkemize tatlı sürprizler, bolluk, bereket, ağız tadı ve bolca huzur getirir.  

yılbaşı temalı ahşap boyama

Sevgilerimle,


18 yorum:

  1. Oy oy bu nasıl güzel birşey olmuş böyle vallahi tebrik ediyorum seni ablacım ben bi sürü avm gezip hediyelik eşya bakarken bile böyle şeyler görmüyorum hep alışılageldik şeyler ama senin yaptıkların gerçekten çok güzel mis gibide el emeği göz nuru ellerine sağlık ablacım ;)

    YanıtlaSil
  2. Benide kucakla noel baba, şu sıralarda çok ihtiyacım var.
    Çok güzel olmuş, süper fikir:)

    YanıtlaSil
  3. Çooook şirin olmuş, elinize, fikrinize sağlık, bayıldım ben bu projeye, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. NE KADAR GÜZEL BİRŞEY BU / ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  5. en tatlı noel baba bu olsa gerek bayıldım:)
    ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  6. Nasıl da güzel bir şey bu böyle, ellerinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
  7. Yeni yıl dileklerin için amin diyorum Füsun'cum ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  8. Çok sevimli bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık. 2014 dileklerinize de ayrıca katılıyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. çok ama çok güzel olmuşşşş bayıldımmmm..mutlu seneler diliyorum :)
    mrlgrck74.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. ayyy bu harika güzel bir şey olmuş ellerinize sağlıkk ;)

    YanıtlaSil
  11. PERFEITO AMIGA,PARABÉNS.FELIZ ANO NOVO.VALÉRIA.(BRASIL).

    YanıtlaSil
  12. Çook güzel! Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  13. harika bir çalışma olmuş ellerinize sağlık sevgili elişi defteri

    YanıtlaSil