24 Aralık 2013 Salı

Yeni Yıl Çalışmaları 8 / Bardak Altlıkları

Günaydın arkadaşlar;
Her yılbaşı bir miktar bardak altlığı hazırlıyorum, bu yıl için de iki takım hazırladım. Aşağıda yer alan kırmızılı takım bunlardan biri;

handmade coasters tutorial
Yılbaşı desenli kumaşı çift taraflı yapışkanlı tela ile etamin kumaşa aplike yaptım, kenarlarında ise desenin renklerinde birer sıra çarpı işi var;

christmas crosstitch
Mat cam kullanılarak çerçeveletiyorum, tabanları ise bulundukları yüzeyi çizmemeleri için kadife kaplanıyor;

kaneviçe işlemeli bardak altlıkları
Kumaşı Erdoğan Düğme / Ankara adresinden almıştım;

Sevgilerimle,

14 yorum:

  1. Oh la laaa demek geldi içimden :) bunlara bayıldım ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzeller ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok büyük emek var tek tek...emeğinize sağlık güle güle kullanın,şimdiden mutlu yıllar diliyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Çerçeveletip mat camla kaplatmak iyi fikir.. Çok güzel olmuşlar, elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. çok çok güzel olmuş. ellerinize sağlık. çok emek vermişsiniz. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş olmuşlar ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. oo çok güzel olmuşlarrr :9

    YanıtlaSil
  8. Çok yaratıcısın Füsuncum, yani kumaşın deseninden faydalanıp yılbaşı konseptine uydurup bardak altlığı yapmak? Pes valla, ellerine kollarına ve o güzel beynine sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuşlar, ellerinize sağlık, iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  10. Çok beğendim , kumaşlar çok güzel,çerçeve ve alttaki kadife iyi fikir ,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuşlar, renkleri, desen seçimi, çerçevesi, bütünüyle harika bir iş çıkmış ortaya :) Ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil