19 Aralık 2013 Perşembe

Yeni Yıl Çalışmaları 7 / Yılbaşı Aksesuarlı Ahşap Boyama Tepsi

Günaydın arkadaşlar;
Yılbaşı temalı çalışmalarım hız kesmeden sürüyor, bir yandan da sıcağı sıcağına sizlerle paylaşmaya devam ediyorum. 
Bu tepsiyi de çok severek hazırladım;

ahşap boyama tepsi

İçinde kullandığım tatlı objeler birer magnet, kancaevonline.com adresinden almıştım, sıcak silikonla içine yapıştırdım;

buzdolabı magneti

Bu tepsiye benzer bir tepsiyi daha önce burada paylaşmıştım. Üzerine objeleri rahat ekleyebilmek için bu kez bölmesiz olanını tercih ettim. (Böyle bir tepsi yapmak isteyenler için hemen belirteyim MDF objeyi güvensanat.com adresinden aldım. Tepsiyi hazırladıktan sonra da çerçevecimizde camını takdırdım.)

ahşap boyama tepsi

ahşap boyama nasıl yapılır
Kenarlarında, artebella ipek transfer şablonu kullandım;

ahşap boyamada stencil nasıl uygulanır


Sevgilerimle,

25 yorum:

  1. o magnetler kurabiye gibi görünüyor

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık harika olmuş.İyi günlerde sağlıkla kullanın.

    YanıtlaSil
  3. Süperrrrr insan kullanmaya kıyamazki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiğdemciğim çok teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Füsuncum, içinden alıp yiyiversek onları:)) ne şeker olmuş, ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Sahici gibiler değil mi:) çok teşekkür ederim canım.

      Sil
  5. Çalışmalar gerçekten tam gaz gidiyor, yine çok güzel olmuş, ellerinize sağlık, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden de kocaman sevgiler, çok teşekkür edrim.

      Sil
  6. süper olmuş çok beğendim elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Muhteşem olmuş ellerinize sağlık =) ♥

    YanıtlaSil
  8. Transfer şablonu hiç kullanmadım Füsun'cuğum bu çalışmanı gördükten sonra mutlaka denemeliyim dedim.Ellerine sağlık çok güzel olmuş.sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka dene Mehtapcığım, kim bilir ne güzel objeler tasarlarsın:) Çok teşekkür ederim, sevgilerimle.

      Sil
  9. Harika olmuş içindekiler çok güzel hemen verdiğin adrese bakmam lazım:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakmalısın çok cici şeyler var o adreste Öznurcuğum, çok teşekkür ederim canım.

      Sil
  10. Çok şık ve farklı! Elinize sağlık!

    YanıtlaSil
  11. şahane olmuş. artebella şablonu nereden aldınız? piyasada artebella pek bulamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Artebella nın sitesinden almıştım ben. Ankara'da Şık Düğme mağazasında da satılıyor.

      Sil
  12. Bazı bloglara girmek benim için çok tehlikeli oluyor... Onlardan biri de seninki Füsuncum... Niye mi... Anacım öyle cici şeyler yapıyorsun ki, hevese geliyorum, kıskanıyorum, çatlıyorum, her gördüğünü yapmak istemek gibi bir arsızlığım var ya, sonunda hiçbirini yapamıyorum o ayrı işte :))
    Mutfak notluklarına bayıldım, yapmazsam çatlarım haberin ola :)
    Minik yılbaşı çerçevelerin ve tam da içlerine göre bulup işlediklerin... Zevkli hatunsun işte, herşeyi birbirine yakıştırıyorsun ne diyeyim...
    Güvensanat.com kapanmış :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar naziksin ablacım, çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin için. guvensanat.com diye girince çıkıyor, kapanmadı ablacım. Kocaman sevgilerimle:)

      Sil
  13. Tek kelimeyle bayıldım, önceki tepsin de şahaneydi, bu da öyle. Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil