4 Aralık 2013 Çarşamba

Yeni Yıl Çalışmaları 2 / Ahşap Boyama Ekmeklikler


Günaydın
Yılbaşı hediyeliklerime devam ediyorum. Ahşap ekmeklikler hazırladım;

ahşap boyama ekmeklikler

Tabanlarında 100 kat vernik uyguladım. Özellikle tepsiler, kaseler vb. gibi çukur yüzeyli objelerde 100 kat vernik (ya da 50 kat) çok hoş, cam gibi duruyor. Diğer tüm ahşap boyama teknikleri ile birlikte 100 kat verniğin de uygulama videoları you tube da bulunuyor. 

ahşap boyama ekmeklik

Yanlarında artebella ipek transfer şablonu kullandım.  Artebella sitesinde uygulanış videosu yer alıyor;

ahşap boyamada stencil çalışması


ahşap boyamada dekupaj

Burada yan kısımlar poşet dokusu ile;

ahşap boyama 100 kat vernik kullanımı


ahşap boyama yeni yıl

christmas wood painting

Sevgilerimle,


21 yorum:

  1. Çokkkk güzellerrrrrr bayıldımmmmm ellerine sağlık ablacım müthiş hediyelikler ;)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık gidecekleri yere sağlık huzur mutluluk götürsün inşallah:)))) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuşlar :) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Vavvv, harika bir iş çıkarmışsın yine Füsuncum..
    100 kat vernik gerçekten harika görünüyor, bir resimde ışıltısını yakalamışsın, süper..
    sahipleri güle güle kullansınlar canım, ellerine emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Resim ve renk tercihlerine bayıldım ellerine sağlık Füsun'cuğum.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendim Füsun'cum, ellerin dert görmesin:)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Tam yılbaşılık ! İnsan bakarken gülümsüyor, mutlu oluyor. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Hediyelerin gideceği insanlar ne kadarda şanslı. :)

    Dikkatimi çekti, her yılbaşı el emeğinle hazırladığın birbirinden güzel çalışmaları hediye ediyorsun. Ne mutlu sana, ne mutlu arkadaşlarına. :))

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten çok hoş olmuşlar, bayıldım, ellerinize sağlık, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  11. Füsun hanım hepsi ayrı güzeller çok beğendim ellerinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Çok sevdim çoook!
    Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  13. Poşet doku tekniği ile anlatımlı bir post hazırlasanız ne güzel olur =)

    YanıtlaSil
  14. çok güzeller ellerine emeğine sağlık.umarım bende bu kadar güzel işler yapacağım günlere ulaşabilirim.sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  16. off feci şık ve sevimli olmuşlar! harikasın sen yaa harika!

    YanıtlaSil
  17. elinize sağlık çok beğendim, ne güzel hediyelikler bunlar

    YanıtlaSil
  18. Merhaba
    Tabanlarına 100 kat sürmek ne demek anlamadım bende yeni başladım ahşap boyama yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "100 kat vernik" diye bir vernik türü var, hobi marketlerde satılıyor. Onu ahşabın tabanına döküp 24 saat kurumasını bekliyorsunuz, cam gibi bir görüntü oluşuyor.

      Sil