2 Aralık 2013 Pazartesi

Yeni Yıl Çalışmaları 1 / Kapı Çelengi


Günaydın
Aralık ayına geldik, yılbaşı yaklaşıyor. Artık yeniyıl temalı ürünleri görücüye çıkarmanın vaktidir diyerek aralık ayı boyunca yılbaşı için hazırladığım elişi hediyeliklerimi paylaşacağım. İlk sırada kapı çelengimizi sunuyorum;

el yapımı kapı çelengi

Strafor simit üzerine yumoş sakallı ip sardım. Üzerlerine işlediğim etaminler de   vervaco serisine ait minik yılbaşı etamin kitleri. (Şık Düğme / Ankara mağazasından)


christmas door wreath

kaneviçe işlemeli kapı süsü
Çok tatlı bu minik etaminler değil mi?:) Bir miktar daha işlediklerim var, onlar için de başka bir proje hazırlıyorum şu sıralar, biter bitmez paylaşacağım inşallah. 

el yapımı kapı süsü
Sevgilerimle,
  

24 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuşşş:))))))))
    ellerine sağlık:)))
    sevgilerimle....
    http://she-rahikayesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Süper tek kelimeyle füsun ablacım bayıldımmmm ellerine sağlık ....Küçük etaminler heleki öyle güzel görünüyorlarki HARİKA :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel, bayıldım. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. çok cici ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Harikaaaa....Etaminlere bittim. Bunlardan vakit buldukça minik minik yapıp saklamak lazım. Emeğine sağlık:))

    YanıtlaSil
  8. emek verilmiş bir proje
    tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  9. o minnak etaminleri yerim ben yerim:))burda da var şık düğme gittiğimde ben de alıcam inşallah....harika bir çalışma olmuş canım kapını nerde görsem tanırım artık:)

    YanıtlaSil
  10. Çoook güzel ve tatlı olmuş, hele de minnacık etaminler:)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş.Abartısız ve tam yılbaşına uygun.Ellerinize sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. bayıldım elleriniz dert görmesinnnnnnn...

    YanıtlaSil
  13. Muhteşem olmuş.. hele etaminler çok şirin emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  14. Etaminlere bayıldım,bütünüyle çok şık ellerine sağlık Füsun'cuğum.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel olmuş Füsun Hanım bayıldım ellerinize sağlık...sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. Yine harikalar yaratmışsınız etaminlere bayıldım emeğinize sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. harika olmuş içim ısındı ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  18. Çok teşekkür ederim hepinize değerli yorumlarınız için. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  19. Etaminlere bayıldım, hepsi çok cici olmuşlar, ellerinize sağlık, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  20. Yanıtlar
    1. Yaptıklarım satılık değil Aycan hanım, ilginize teşekkürler.

      Sil
  21. o kitler ne kadar şirnlermiş.kapı süsü tam temaya uygun ve çok şık ve yine çok özgün olmuş.ellerine sağlık sevgili füsun.

    YanıtlaSil