18 Kasım 2013 Pazartesi

Tığ İşi Peçetelik

Günaydın arkadaşlar;
Kağıt mendil kutusu için ördüğüm kılıfı takdim ediyorum; 


peçetelik

Amigurumi benzeri bir çalışma oldu. İlhamı craftsy.com  adresinden aldım, kendime göre yorumladım;



tığ işi peçetelik yapımı

Yapılışı şöyle;
Önce peçete kutusunun üst yüzeyi kadar üçlü dolgu ile bir parça ördüm, ortada peçete alımı için yetecek kadar boşluk bıraktım. Sonra kutunun yan yüzeyi toplamı kadar (yani koltuğun eteği olacak şekilde) uzun bir şerit örüp üst yüzeye diktim. Üst parçadan ilmek alarak koltuğun sırt ve yan kısımlarını örüp içine metrelik elyaftan yerleştirdim. Altına keçe dikip kutu çıkacak kadar boşluk bıraktım;

tissue cover box tutorial

Arkadan görünüşü;


amigurumi

Şeker bir peçete sunumu oldu bence:) Siz ne dersiniz?
Sevgilerimle,


20 yorum:

  1. Amanin bu çok şirin olmuşşşşşş ablcığım ellerine sağlık bayağı bir emekli olmuş ama deymiş sonuç süpürr süperrrr ;)

    YanıtlaSil
  2. İLK YORUM BENDEN COK TATLI BİŞEY OLMUŞ BU. ELİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Renkleri tam yılbaşı havasında...
    Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  5. çok hoş olmuş,kırlentleri ayrı bir şirin, eline sağlık....

    YanıtlaSil
  6. Çok şirin olmuş yastıkarı bile var:)))) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. ay bu ne harika ve yaratıcı bi fikir. Bayıldımmmm. Yani gerçekten tebrik ediyorum ve takdir ediyorum.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir çalışma olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  9. Çocuk olup bununla oynamak isterdim Füsun'cuğum çok sevimli olmuş ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  10. Çoook şeker. Hele yastıklar, süper!

    YanıtlaSil
  11. valla ne diyeyim yazacak yorum bulamıyorum bu güzelliğe ve ince zevke ellerine sağlık
    kırlentleri bile var :)

    YanıtlaSil
  12. Ay ne hoş ! Peçetelik mi, oyuncak mı, biblo mu... aslında hepsi. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel emeklerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. çok hoş olmuş :) Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  15. sayfana gelipte resmi görünce garip bir ses çıkarmışım ki kızımda gelip baktı ve ergen lafında inanılmaz gibi bişey söyledi.ne diyeyim süper ötesi olmuş.bayıldımmmm!

    YanıtlaSil
  16. Bloğunuzu baştan sona gezdin nerdeyse.Ellerinize sağlık.Çok beceriklisiniz maşallah.Sevgiler ben de bloğuma bekliyorum.

    YanıtlaSil
  17. süper fikir elleriniz dert görmesin sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. söyleyecek söz bulamıyorum,

    YanıtlaSil
  19. Çok şirin, emeğinize sağlık

    YanıtlaSil