7 Kasım 2013 Perşembe

Örgücü Kız Funda:))

GÜNAYDIN;

Şeker mi şeker, renkli mi renkli bir yayınla karşınızdayım;
Blog arkadaşımız sevgili Demet  (Amigurumiaşkına.blogspot.com) birbirinden güzel amigurumi oyuncaklar  örüyor biliyorsunuz. Ördüğü bu birbirinden güzel oyuncakları da her zevke ve talebe göre çok güzel kişiselleştirebiliyor.  Ben de kızıma doğum günü için bu yıl değişik, ona özel bir hediye vereğim, onu yansıtsın, tatlı bir hatıra olarak ömür boyu saklasın istedim ve sevgili Demet'e müracaat ettim. O da karşımıza bu güzellikle çıktı:)

amigurumi
Funda da annesi gibi elişine, en çok da örgüye meraklı. Demet'e tarif ettim, uzun at kuyruklu kumral saçlı, iri mavi gözlü ve örgü ören şirin bir kız yapar mısın dedim, yapmaz mıyım dedi:) Örmüş bitirmiş, dün akşam fotoları gönderdi, o kadar beğendim ki kargonun gelmesini bekleyemedim, hemen resmini gösterdim Funda'ya. "Aaaa aynı ben":)) dedi, bayıldı o da;

Bakar mısınız şu şirinliğe, örgü sepeti bile var:)))) Minik kelebekli örgü şişleri... off offf..:)))
Ellerine sağlık Demetciğim, harikasın:)
amigurumi yapılışı


Bu tatlı örgücü kızla güle güle oynamanı, sağlıklı, mutlu, uzun bir ömür boyu onu tatlı hatıralar eşliğinde saklamanı dilerim benim minik prensesim. 

25 yorum:

  1. Ne kadar güzel bayıldım. Kızında çok sevecek bence..

    YanıtlaSil
  2. Şimdi Demet'in blogunda gördüm gerçekten çok güzel çok şirin olmuş... Funda'cım güle güle oynasın nice senelere:))))

    YanıtlaSil
  3. Çok şeker kızınız güle güle oynasın.

    YanıtlaSil
  4. hakikaten çok şeker olmuş, ellerine sağlık yapanın...

    YanıtlaSil
  5. Ben de çok beğendim şirin olmuş. Güle güle kullanın artık

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel şeyler yazmışsın Füsuncum, çok çok mutlu etti benl bu denli beğenmeniz, güle güle oynasın meleğin.. Çok öpüyorum sizi..

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuş, güle güle oynasın sevgili kızın Füsuncum:)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel,çok şeker olmuş..Amigurimi aşkının elllerine sağlık,kızınızda güle güle kullansın..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. çok tatlı ben bayıldım o bebeği görünce benim oynayasım geldi :) kızın çok şanslı :))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. çok güzelmiş bayıldım.kızınız için çok harika bir anı olmuş.sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Harika bir bebek olmus :)

    YanıtlaSil
  12. :) Çok tatlı bir kız bu :) Ne özel bir hediye olmuş, yapanın ellerine sağlık, bayıldım :)
    Güle güle oynasın kuzu Funda kuzusu :)

    YanıtlaSil
  13. Nasıl şirin olmuş bu böyle, ellerine sağlık canım, harikasın, şişleri örgüsü muhteşem tek kelimeyle :)

    YanıtlaSil
  14. Çok ama çok tatlı bir bebek olmuş. Demetimin de ellerine emeğine sağlık harikalar yaratıyor. Kızınıza da nice mutlu sağlıklı uzun ömürler dilerim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. 3. hobı calısmasında da sızı gormek ısterız
    http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/10/3hobi-etkinligini-baslatyorumkimler.html

    YanıtlaSil
  16. Harika olmuş,Demetin elerine sağlık...Funda güle güle kullansın...Nice yaşları olsun,huzurla sağlıkla geçen....

    YanıtlaSil
  17. muhteşem olmuş,çok güzel bir hatıra:)) kızına da mutlu ve sağlıklı güzel bir ömür dilerim...

    YanıtlaSil
  18. çok güzel ya Demetin yaptığı her şey mi güzel olur. Kızınız için çok güzel bir hediye. Nice yaşlara...

    YanıtlaSil
  19. fundaya harika bir oyun arkadaşı gelmiş. çok beğendim.

    YanıtlaSil
  20. Çok teşekkür ederiz arkadaşlar değerli yorumlarınız için:) Sevgili Demet'in de tekrar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  21. Kızınız için çok güzel bir hediye olmuş.
    Düşünenin ve yapanın emeklerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  22. demeti cidden tebrik etmek lazım şahane olmuş.hiç beceremediğim bir iş o yüzden ayrı bir hayranlık besliyorum.ahh çocuk olmak istiyorum ben!

    YanıtlaSil
  23. Ücretini versem 2 tanede bana yaparmısınız ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıda da açıkça belirttiğim gibi bu ürünü ben hazırlamadım, yazıda linkini verdiğim arkadaşım ile irtibat kurunuz lütfen.

      Sil