3 Ekim 2013 Perşembe

Scrap - Stitch Çalışmaları

Günaydın arkadaşlar;
"Scrap - Stitch" yurt dışında hayli yaygın olan, bizde de yeni yeni uygulanmaya başlamış bir çalışma. Adından da anlaşılacağı üzere "scrapbook" ve "cross stitch" kelimelerinin birleşimi olarak adlandırılmış. Ülkemizde artık yaygınlaşmış olan scrapbook, bilindiği gibi, anılarımızın yada özel günlerin birer elişi çalışması şeklinde sunulmasını sağlıyor. Bunu yaparken akla gelebilecek her türlü materyal kullanılabiliyor: fotoğraflar, yazılar, scrap kağıtları, kurdele, düğme, boncuk, keçe, yapay-kuru çiçek...vs. Bu materyallere kaneviçe eklendiğinde ise çalışma "Scrap Stitch" adını alıyor.
Çok hoşuma giden bu yöntem ile hediyelik iki adet özel gün çalışması yaptım. Yardımcı materyal olarak sadece üç boyutlu çıkartmalar kullandım. 

İlki, geçtiğimiz günlerde evlenen arkadaşlarımız için;
 


scrap stitch çalışması

 Bu da geçtiğimiz hafta aramıza katılan minik Kaan için. ; 

çıkartmalar ve etamin işleme

 
 
   Kullandığım çıkartmalar;



 Sevgilerimle,

16 yorum:

  1. Çok değişik bir çalışma olmuş ben çok beğendim ellerine sağlık füsun ablacım ..

    YanıtlaSil
  2. İki çalışma da harika olmuş Füsuncum..
    On parmağında on marifet maşallah sana canım benim..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuşlar, sahipleri güle güle kullansın. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. İkiside güzel ama benim favorim ''Kaan'' için olan.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş bir uygulama.Seninkilerde çok güzel olmuş,elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. ikiside çok cici olmuş ellerine sağlık.....

    YanıtlaSil
  7. Anlamlı hediyeler olmuştur sahipleri için.
    Çok güzel görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  8. Hem değişik hem de çok güzel çalışmalar olmş Füsuncum, ellerine sağlık:) Üç boyutlu çıkartmaları kırtasiyelerde görüyorum ama böyle konseptli olanlara rastlamadım, nerden aldın?

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar ince bir düşünce ellerine sağlık Füsun'cuğum ikiside çok güzel olmuş.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  10. Çok hoş ve anlamlı tasarımlar olmuş. Bu teknikle bir çok farklı çalışma yapılabilir herhalde. Ben çok beğendim. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  11. Sahipleri için ne güzel hatıralar. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Füsun Hanım harika çalışmalar yapmışsınız çok yaratıcı gerçekten çok da anlamlı birer hediye olmuş ellerinize emeğinize sağlık. Eskişehirden sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. çok harikalar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  14. özellikle bebek için olanı çok beğendim, 3 boyutlu bebeğe özel bu çıkartmaları nerden temin ettin acaba?

    YanıtlaSil
  15. Çok teşekkür ederim arkadaşlar değerli yorumlarınız için. Sevgili Bahar, Seriously, çıkartmaları Office One mağazalarından, D&R dan, Şık Düğme, Erdoğan Düğme mağazalarından alıyorum, oralarda bulabilirsiniz.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  16. Ben bu aralar hep gerilerden gelir oldum ama yorum yapmadan geçemedim, şahane bir fikirmiş ve çok güzel olmuş ikiside elinize sağlık. Çıkartmalar pratik bir çözüm olmuş, ben de aklımda tutacağım. Sevgiler.

    YanıtlaSil