8 Ekim 2013 Salı

Çöp Poşetlerinden Poşetlik:)

Günaydın;
İnternette sıkça rastlamışsınızdır, çöp poşetlerinden çeşit çeşit materyaller örmek mümkün: sepetler, çantalar, amerikan servisler ...vs. Ben de bir poşetlik öreyim, hem de çanta formunda olsun dedim;

çöp poşetleri geri dönüşümü


 Çantanın üst kısmını diktim, alt kısmında ise boşluk bıraktım, poşetler oradan yerleştirilip alınacak;

 Yapılışı da şöyle;

 Market poşetlerinden de yapılabilir ama bu rulo poşetler (paketi 1,5 TL.bu arada) ile değişik renk dizaynları yapmak mümkün olabiliyor.

çöp poşetleri ile tığ işi yapılışı

geri dönüşüm poşetlik

 Sevgilerimle,

23 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerine sağlık üretken kadın....amerikan servisi de hiç fena fikir değil....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin hanım çok teşekkür ederim:) Amerikan servisi aslında daha hoş bir fikir gerçekten ama onu da yapınca 6 tane filan yapmak lazım, üşendim vallahi:))

      Sil
  2. çok güzel olmuş ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  3. Hahhaa çok güzel ve değişik bir fikir =) ♥

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık, harika olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Noblesseciğim:)

      Sil
  6. Dogada kirliligi önlenemeyen bir maddeyi , böyle güzel degerlendirmek ne kadar faydali
    rahman razi olsun
    muhabbetle

    YanıtlaSil
  7. waaowww süper bir tasarım olmuşşşş bayıldım ellerine sağlık ablacığım :)

    YanıtlaSil
  8. Emeğinize ellerinize sağlık ne hoş olmuş.Yaratıcı bayanlara bayılıyorum sevgiller...:)

    YanıtlaSil
  9. E bayağı bayağı çanta olmuş bu...Pazar çantası falan olur mu ki acaba? Taşır mı ağırlıkları? Bir de öyle denemeli, çok iyi fikir, çok beğendim..Ellerine sağlık..Header da hayırlı olsun bu arada, çok özgün olmuş, süpeeerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazar çantası, plaj çantası.. filan çok güzel olur Elifciğim. Hatta bu gün benim yayını gören bir bankacı arkadaşım söyledi, poşetlerden aynı bu şekilde örerek damacana kılıfı yapmış harika olmuş. Denemek lazım. Teşekkür ederim canım:)

      Sil
  10. Bunun bir de ince çoraplardan yapılan versiyonu var Füsuncum, bilirsin mutlaka:) Ellerine sağlık, harika olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcığım çok teşekkürler:) İnce çoraplardan örülerek yapılan versiyonunu ben denemedim hiç ama annem çok eskilerde orlonla tığ işi kafes kafes örerek içinden çorapları geçirip paspas yapmıştı, senelerce kullanmıştık, sen söyleyince hatırladım:)) Paspas yapmaya üşenirim şimdi ama o şekilde bulaşık bezi filan gibi küçük birşey yapmayı deneyim bir, aklıma düşürdün:)))

      Sil
  11. Çöp poşetinden bu kadar güzel birşey çıkması inanılır gibi değil. Ellerinize ve fikrinize sağlık :) Banada beklerim. Sevgiyle

    YanıtlaSil
  12. sen yaptın mı başaka oluyor.daha özgün daha zarif ve kesinlikle süper!ellerine sağlık füsunum güle güle kullan.
    dipnot:renklerin uyumu ise çok güzel!

    YanıtlaSil
  13. bir kadın bu kadar mı becerekli oluur tüü tüü tüüü maşallah . ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil