25 Ekim 2013 Cuma

Çarpı İşi Duvar Panosu

Günaydın arkadaşlar;
Daha önce burada bahsettiğim tarzda bir "scrab-stitch" çalışması yaptım. Burada, etamin üzerine işlenen kaneviçeye üç boyutlu çıkartmalar, minik mandallar ve düğmeler eşlik ediyor;

el yapımı pano

Bu üç boyutlu çıkartmalar sizce de hamur kabartma gibi duruyor mu acaba? Bence öyleler ve çok daha pratikler. Fiyatları da son derece ucuz, kırtasiyecilerde rahatlıkla bulunabiliyor.  Bir kısım çalışmalarda rahatlıkla tercih edilebilirler.

etamin işlemeli pano
Sevdim ben bu işi, devamı gelecek:)
Hepinize çok güzel bir hafta sonu dilerim.
Sevgilerimle,

23 yorum:

  1. Harika olmuş,o minicik mandallar da çamaşırlar kadar beğendim. Eline sağlık:))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :) Bana da büyük bir ilham oldu cidden :)

    YanıtlaSil
  3. günaydınnnnnn.bende sevdim.biliyorum bu çıkartmaları.kuzular (öğrencilerim) çok kullanıyorlar.hatta dolabımada çok yapıştırıyorlar:) çok güzel olmuş füsunum.ipi düğmelerle tamamlaman çok zekice ve şık.ellerine sağlık ve güle güle kullan canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Süper fikir ellerine sağlık çok güzel olmuş....

    YanıtlaSil
  5. çok tatlı, şimdi ben bunu bebek odası olarak hayal ettim ne güzel olurdu :)

    YanıtlaSil
  6. canım çok güzel olmuş ben bayıldım bencede devamın gelsin eminim daha farklı vede güzel nice şeyler çıkar senden :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuş ellerinize sağlık =) ♥

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım, çok sevimli bir çalışma olmuş Füsuncum ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  9. Ben de çok sevdim ve benim de yapasım geldi feci şekilde şimdi :)) Evde de kızımdan sakladığım bir sürü çıkartma varken hazır ;)
    Çok teşekkürler, ellerinize sağlık, harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  10. Hayalim her oda girişine bu tarz bir şey yerleştirmek,dediğim gibi yalnızca hayal:) çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Haftasonu nihayet aldım o çıkartmalardan Füsuncum, beni de imrendirdin:) Ellerine sağlık, pano çok şeker olmuş:)

    YanıtlaSil
  12. Sümsüper olmuş hemde bayıldım ellerine sağlık füsun ablacım hayranım sana ;)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. Buna bayıldım, her odaya bir tane harika durur. Bu çalışmada çıkartmalar çok doğal durmuş. Hamurla uğraşmaya hiç gerek yok gerçekten.

    YanıtlaSil
  15. çok şirin olmuş..emeğinize sağlık ..sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Allahım o minicik mandallarda neyin nesi :) Çok tatlılar çok.. Kıyafetlere diyecek yok, oldukça pratik ve şık olmuş. Ellerine sağlık Füsun ablam... Bu arada bu yeni bloğum, öteki kaldırıldı :(
    http://alikemalalpseviim.blogspot.com/
    Beklerim Kocaman Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  17. Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  18. Ay ne şirin olmuş bu böyle, bayıldım doğrusu, harika bir fikir, ellerinize sağlık, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  19. ne sevimli bir çalışma olmuş, ellerine, emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  20. Harika olmuş:)
    O kadar minik mandalları nereden buldunuz, onu çok merak ettim:)

    YanıtlaSil
  21. Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlarım, değerli yorumlarınız için.
    Beyza hanım, bu minik mandallar tuhafiyecilerde satılıyor, ben Erdoğan Düğme/ Ankara mağazasından almıştım.

    YanıtlaSil
  22. sevgili fusun..
    bir blog dostunda rastgeldim,,halbuki daha evvel uye olmusum:)
    uzun uzun gezindim blogunda..
    yeni seyler ogrendim..gordum
    tesekkurlerimi ve sevgilerimi yolluyorum
    cok hos kareler kaldi zihnimde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ziyaretiniz için Cihan hanım, her zaman beklerim, sevgilerimle.

      Sil